Bobakki
@f1hog
Missä kohdin väitin, että Maxilla oli tallipäälliköiden tuki puolellaan? Erikseen vielä korostin, että painostus tuli jsotain ihan muualta kuin tiimipäällikköjen keskuudesta. Itse otin sen esiin siksi, että yksi suuri syy ainakin Maxin itsensä mukaan oli se, ettei korvaajaa ollut näkösällä (Korostan nyt vielä, että tiedän, että Mosley ei välttämättä puhu totta kun sen kuitenkin seuraavaksi suurena uutisena paljastat). Lisäksi en tietääkseni ole vielä esittänyt asiaan tässä otsikossa sen kummempaa mielipidettä suuntaan tai toiseen, mutta hyvä, että sinulla oli jo siitä arvaus valmiina:thumbup:Formulanomi sanoi:Minkäs tallin päällikkö Bernie on ? Vai tiedätkö, että tallit pyysivät Bernieltä, että Max jatkaisi ?
En oikein tajua miksi tämä asia on otettu ns. "objektiivisten keskustelijoiden" tai Ferrarifanien toimesta esiin....mitäs väliä tällä asialla on.
:doubtful:
Sikäli kun se ketään kiinnostaa niin olen joskus aiemminkin kirjoittanut olevani sitä mieltä, että kattojärjestön touhuihin pitäisi saada edes jonkinlainen uskottavuus takaisin ja sitä mieltä olen edelleen. Kuitenkin päätön kohkaus tapahtui se sitten suuntaan tai toiseen ei ole ehkä kovin fiksua.
Viimeksi muokattu: