[!] Max Mosley jäi kiinni natsiorgioista

Mangelo

Well-known member
Trullinkaasu sanoi:
Mitä pahaa asiassa? Mosley vetää tyylillä.
Mun mielestä on vähintäänkin kaksinaismoralistista että laitoksen johtaja pitää kynsin hampain kiinni paikastaan, mutta kuskeja hyllytetään maksullisen seksin nauttimisen vuoksi.

Kaksinaismoralismi on myöskin aika irvokasta suhteessa siihen talvitestien rasismijupakkaan espanjassa, johon mosley antoi kärkkäästi kommentteja.

Kaveri on ollut kova rankaisemaan muita. Olisko nyt aika rankaista itseä ja luopua pallista?

Sue_me

Well-known member
Zaikom sanoi:
Kaksinaismoralismi on myöskin aika irvokasta suhteessa siihen talvitestien rasismijupakkaan espanjassa, johon mosley antoi kärkkäästi kommentteja.

Kaveri on ollut kova rankaisemaan muita. Olisko nyt aika rankaista itseä ja luopua pallista?
Eikös SadoMax jo saanut piiskaa?

reason

Well-known member
mn97 sanoi:
Jutun paikkansapitävyys? Lähde? 7-päivää lehti. Ihanko 7-päivää lehden uutisen perusteella tätä asiaa pyöritellään? Ei ole vaivan väärtti.
Miksi juuri juutalaiset asiasta "närkästyvät". Vieläkö toisen maailmansodan aikaiset tapahtumat tuodaan esille? nyt 2000-luvulla?

Taitaa vain olla Max juutalaismaailmanvallan riippakivenä. Eihän nyt formulaykkössissä mitään luontoasuojelevia tekniikoita voida käyttää.
Kannattas lukee eka koko ketju ennenkuin tulee heitteleen tänne tollasta, ja ulkomaan F1-nettisivutkaan ei oo kielletyllä listalla.....

mn97

Banned
reason sanoi:
Kannattas lukee eka koko ketju ennenkuin tulee heitteleen tänne tollasta, ja ulkomaan F1-nettisivutkaan ei oo kielletyllä listalla.....
Nimenomaan. On nähty joku "korkea-arvoinen" mies ja 5 viisi naista jossain huoneessa. ja tämän perusteella on nyt Max Mosley osallistunut natsiorgioihin ja ollaan häntä erottamassa pallilta.

WebSlave

Trackman
Zaikom sanoi:
Mun mielestä on vähintäänkin kaksinaismoralistista että laitoksen johtaja pitää kynsin hampain kiinni paikastaan, mutta kuskeja hyllytetään maksullisen seksin nauttimisen vuoksi.
Kenen kaksinaismoralismista tässä on kyse, kun Scheckterin erottaminen (jos siihen viittaat) oli Jaguarin organisaatiosta lähtöisin, eikä liity mitenkään Mosleyyn tai FIA:an? Vai viittaatko johonkin toiseen tapaukseen?
Seksuaalifantasiat eivät yleensä edusta henkilön arvomaailmaa. Usein pikemmin päinvastaista.

mn97

Banned
Skenejeesus sanoi:
Toi seiskapäiväälehti oli ihan sun oma vastaukses omana kysymyksees jota sä jatkoit omalla spekulaatiollas. Pidä seiskapäivää jutut omana tietonas jos yrität osallistua keskusteluun muiden kuin itsesi kanssa.
Mitä sä selität ja kirjoita oikeella nikilläs.

Mangelo

Well-known member
WebSlave sanoi:
Kenen kaksinaismoralismista tässä on kyse, kun Scheckterin erottaminen (jos siihen viittaat) oli Jaguarin organisaatiosta lähtöisin, eikä liity mitenkään Mosleyyn tai FIA:an? Vai viittaatko johonkin toiseen tapaukseen?

Seksuaalifantasiat eivät yleensä edusta henkilön arvomaailmaa. Usein pikemmin päinvastaista.
Millä tavalla fantasiat eivät heijasta henkilön arvomaailmaa? En ole fantasia-asiantuntija, mutta mielestäni tällainen henkilö kieltää todellisen arvomaailmansa, ja korvaa sen ympäristön paineiden asettamalla.

Urheilu on kaksinaismoralistinen. Jos jokin talli on vihastunut urheilijalle tällaisista syistä, eikö samalla asenteella pitäisi suhtautua kattojärjestön puheenjohtajaan? Sehän pilaa lajin ja siten myös tallin maineen.

Mielenkiintoista nähän miten tallit suhtautuu tähän. Etenkin erään Ron Denniksen sarkasmia odotellessa.

formulastara

Well-known member
Sijainti
hki finland
Lancer sanoi:
Ja mua ei kiinnosta se ettei sua kiinnosta se että formulastaraa ei kiinnosta se että Vicea ei kiinnosta se että Kimiä ei kiinnosta.
Ja mua ei kiinnosta se, ettei sua kiinnosta se, ettei Skenejeesusta kiinnosta, ettei mua kiinnosta se, ettei Viceä kiinnosta se, ettei Kimiä kiinnosta.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Mikäli olen asian oikein käsittänyt niin Max (jos se nyt se sitten edes oli) oli siellä vastaanottavassa päässä ruoskaa. Itse asiassa voisi jopa sanoa, että Max yritti asettua natsien uhriksi joutuneen henkilön asemaan kun niillä alan ammattilaisillahan ne univormuvermeet oli yllä.

On tuommoinen tietysti pervoa touhua, mutta nyrkkisääntöhän noissa kiihottumisjutuissa menee niin, että se mikä kiihottaa itseä on normaalia, ja se mikä kiihottaa muita on perverssiä.

Ja edelleen mikäli olen asiat oikein ymmärtänyt niin aiemmin mainittu Seitsemän Päivää on aika laatujulkaisu verrattuna tuohon News of the Worldiin vai mikä se nyt olikaan.

reason

Well-known member
JPP sanoi:
Mikäli olen asian oikein käsittänyt niin Max (jos se nyt se sitten edes oli) oli siellä vastaanottavassa päässä ruoskaa. Itse asiassa voisi jopa sanoa, että Max yritti asettua natsien uhriksi joutuneen henkilön asemaan kun niillä alan ammattilaisillahan ne univormuvermeet oli yllä.
Oot siis nähnyt sen VIISITUNTISEN videon jo!!!??? Laitahan linkki tännekin!!!

reason

Well-known member
JPP sanoi:
Ja edelleen mikäli olen asiat oikein ymmärtänyt niin aiemmin mainittu Seitsemän Päivää on aika laatujulkaisu verrattuna tuohon News of the Worldiin vai mikä se nyt olikaan.
Max haastoi oikeuteen Sunday Timesin, joka kuuluu samaan Murdochin konserniin kuin tää 7 päivää eli News of the World. Päätelkää siitä. Koettakaa ny ymmärtää pikkuhiljaa mistä tässä on kyse!

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
reason sanoi:
Oot siis nähnyt sen VIISITUNTISEN videon jo!!!??? Laitahan linkki tännekin!!!
Emmä sitä kokonaan jaksanut kattoo. Ku eihä... ihan tän ketjun ykkössivulla olevan linkin takaa löytyvästä tekstistä päättelin kuka sai ruoskasta ja kellä oli univormut yllä. Onkos ittelläs sitten jotain tarkempaa tietoa?

reason sanoi:
Max haastoi oikeuteen Sunday Timesin, joka kuuluu samaan Murdochin konserniin kuin tää 7 päivää eli News of the World. Päätelkää siitä. Koettakaa ny ymmärtää pikkuhiljaa mistä tässä on kyse!
Miten toi multa lainattu teksti viittaa siihen että porukat ei ymmärrä mistä on kyse? Vai onko toi News of the world sitten maailman mittakaavassa jotain vastaavaa kuin Helsingin Sanomat Suomessa?

Bobakki

@f1hog
Sijainti
En oo mistään kotosin
JPP sanoi:
Miten toi multa lainattu teksti viittaa siihen että porukat ei ymmärrä mistä on kyse? Vai onko toi News of the world sitten maailman mittakaavassa jotain vastaavaa kuin Helsingin Sanomat Suomessa?
Näkyy menevän edelleen ihan ohi. Reasonin pointti oli, että ko. konsernilla on Maxin kanssa henkilökohtaisia kaunoja.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Bobakki sanoi:
Näkyy menevän edelleen ihan ohi. Reasonin pointti oli, että ko. konsernilla on Maxin kanssa henkilökohtaisia kaunoja.
Kyllä mää sen ymmärsin, enkä mielestäni missään vaiheessa oo päinvastaista väittänyt. Eikä kamalasti muutkaan ole väittäneet, ettei moisia kaunoja olisi.

Lieneekö sitten niin, että kaikki muut kuin: "Joo tossa sää oot oikeassa!!!!!:ahem: :ahem: :ahem: :ahem: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: " -viestit on tulkittu vastaväitteiksi.

Ukyo Katayama

Well-known member
JPP sanoi:
Olihan siellä muistaakseni ainakin se kohta, jossa Max on natsina pitämässä jotain tarkistusta rangaistusvangeille ja huutaa "umdrehen!".

Toivottavasti tulee koko setti DVD:llä, kunnon ekstrat mukana kuten Kimin kommenttiraita: "Eeeen mä tiiä mitä tässä kohtaa tapahtuu, ei mua oikein kiinnosta" :alppu:

Skenejeesus

Viihdekäyttäjä
Sijainti
Maranello
JPP sanoi:
Lieneekö sitten niin, että kaikki muut kuin: "Joo tossa sää oot oikeassa!!!!!:ahem: :ahem: :ahem: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: " -viestit on tulkittu vastaväitteiksi.
Toi peukkumies näyttää sarkastiselta, eli tonkin viestin voi halutessaan ymmärtää väärin. :) :thumbup:

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Nyt muuten kolmonen vois lisätä MAX-kanavapakettiinsa vielä jotain sm-henkistä matskua ja nostaa hintaa kympillä tai parilla per kuukausi.