Imperiumeilla on tapana luhistua hyvänolon tunteeseen. Whitmarsh hoiti pestinsä hyvin mutta kun Ron tuli jääränä takaisin niin... :thumbdown
Kuten Dennis jossain totesi, auton aerodynaamiset ongelmat johtuvat muutama vuosi sitten tehtyjen virhearvioinneista, joiden vuoksi McLaren vajosi myös ennen Honda-kautta. Lähtivät nopeasta autosta tekemään vieläkin nopeampaa, mutta epäonnistuivat. McLarenin filosofia on ollut aina pyrkiä äärimäissyyksien kautta kuten delffiininokka jne. Toivotaan, että saadaan nyt Hondaankin tehoja, jotta yksi kärkitalli lisää karkeloihin.
McLaren / Hondan kannattaisi kyllä ostaa toinen talli, jotta saisi testidataa aerdynaamisella puolella myös tuplana. McLarenin katuautopuolella menee hyvin, josta ilmeisesti rahaa pumpataan F1:iin tällä hetkellä. Katsotaan millaisia sponsorisopimuksia ovat solmineet tulevalle kaudelle.
Skenjeesus sanoi:
Ei kai se pääsponssin puute ole edes ainoa ongelma. Käsittääkseni sieltä on lähtenyt valtaosa pitkäaikaisista sponsseistakin tyytymättöminä kilpailijoiden kelkkaan. Yhtenä esimerkkinä vaikka toi RB:n nykyinen moottorinimisponssi Tag Heuer.
Tämä voi olla myös strateginen valinta sponsoreille, koska haluavat uudistua. Ovatko olleet tyytymättömiä? Minä en ole kyllä mistään lukenut moista. Pitkässä kumppanuudessa on vaikea löytää enää uusia juttuja. Onhan se fakta, että McLaren on osannut pitää sponsorit. Onko kellään muulla (Ferraria lukuunottamatta) noin pitkiä yhteistyökumppanuuksia??