migäs veronkiertäjä se on?Originally posted by Otto Hokkanen:
Verotettavia tuloja 0mk.
Oli miten oli, mun mielestä toi mclareni on harvinaisen ruma auto, ja se on mun mielipide. En oo pahemmin seuraillut minkälainen mikäkin auto on, Ferrari vain himottais sen takia kun täällä liikkuu yks Ferrari, ja se on oikeestaa ainoa kunnon urheiluauto jota oon päässyt kuolaamaan oikeen lähietäisyydeltä.Originally posted by Zep:
Kyllähän F1 on yksi onnistuneimmista superautoista ulkonäöltään, vaikka hieman GT40:stä imitoi. En ymmärrä mitä järkee on jostain Ferrarista edes unelmoida. Enemmän vastinetta saat vaikka Porsche 911 Turbolla. Sopii nelivetoineen vielä paremmin Suomen talveenkin. Ja sitäpaitsi Porschella on Ferrariakin kovemmat kisameriitit, kun liikutaan tuotantoautoja lähempänä olevissa luokissa.
Originally posted by jkjanne:
Ammatteja joissa ei tarvitse maksaa veroja:
Mafiapomo
Huumediileri
Koronkiskoja
Peukalontaittaja
jne.
Juuh ei voi moposta puhua ei mutta vastusta voi antaa Suomessa majaileva Jaguar XJ220 jonka omistaja haluaa pysyä anonyyminä....auto kuitenkin rantautui Turussa jokin aika sitten...Originally posted by Ruoste:
Suomen ensimmäinen McLaren F1 katuauto ilmestyy Seinäjoelle....
Tätä ei voi sanoa mopoksi...
Moottori
V12 6064
627 bhp / 649 Nm
Max. Speed
356 km/h (222 mph)
0-100 kmh
3.1 sec
0-100 mph
6.3 sec
Niin, tarkennukseksi, tolla mäcillä on ajettu muistaakseni 378km/h (vai oliko 368?)Originally posted by Mad-Mike:
<STRONG>
Juuh ei voi moposta puhua ei mutta vastusta voi antaa Suomessa majaileva Jaguar XJ220 jonka omistaja haluaa pysyä anonyyminä....auto kuitenkin rantautui Turussa jokin aika sitten...
Hauskaa tosin on että tuossa McLarenissa on BMWn kone ja BMWt vauhdittavat Williamseja nykyään sen verran kovin että McLarenit on kusessa...</STRONG>
Hups, oli väärässä... netistä löytynyt videonpätkä näyttää et tollasella on menty 391km/h.... my mistake.Originally posted by hakaf1:
<STRONG>
Niin, tarkennukseksi, tolla mäcillä on ajettu muistaakseni 378km/h (vai oliko 368?)
Toistaseks ollu nopein tuotantoauto tähän asti, vaan meneekö Koenigsegg CC ohi??</STRONG>