Myynnin edistämis toimet on jo aloitettu:
Ferrarin F1-tallin entinen päämekaanikko Nigel Stepney ihmettelee, miksi Kansainvälinen autoliitto FIA rankaisi vakoilujupakasta ainoastaan McLarenia.
Stepney kertoo, että tietoja kulki myös McLarenilta Ferrarille eikä ainoastaan toisinpäin. Hän sanoo saaneensa paljon arvokasta tietoa McLarenin pääsuunnittelijalta Mike Coughlanilta.
- Sain tietoa siitä, milloin he tekevät varikkopysähdyksensä. Sain tietoja myös painonjakaumasta ja muistakin heidän autoonsa liittyvistä asioista, Stepney kertoi Grandprix.comille.
Stepney on yllättynyt siitä, ettei Ferraria rangaistu millään tavalla.
- Nyt näyttää siltä, että tietoa olisi vuotanut vain yhteen suuntaan. Ihmiset ajattelevat, että Mike kysyi tietoja ja minä annoin vastauksia. - Ferrari selviytyi hyvin vähällä, sillä olin heidän työntekijänsä. Tiesin, mitä McLaren teki testeissä ja tiesin heidän polttoainemääristään.
- Suuri kysymys on se, käytinkö saamiani tietoja ja puhuinko niistä? Puhuin muutamille ihmisille, mutta en pysty todistamaan sitä. Niistä asioista ei ole sähköpostiviestejä eikä mitään muutakaan. McLaren hyötyi, mutta hyötyikö myös Ferrari? Luulen niin, Stepney sanoo.
Paina, paina Mike:alppu: