Jeeves sanoi:
Häh?
Vielä eilen valitit, että nykyautot on rumia kaikkine härpäkkeineen ja McLarenilla ne on "huomattavasti tyylikkäämmin" sijoiteltuja?
Toivottavasti ovat tosiaan vaan keskittyneet siihen tyylikkyyteen.
Niin, mikäpä oli sun pointti? Jos sanoin että nykyautot on rumia, niin sehän pitää edelleen paikkaansa. Rumuutta on ihan yhtälailla eriasteita kuin kauneuttakin.
äxä sanoi:
Siis häh? Käyttääkö insinöörit tuhansia tunteja tuulitunnelissa vaan sen takia että ne "härpäkkeet" saadaan sijoitettua tyylikkäisiin paikkoihin autossa... Luulin että toimivuus ja tehokkuuus olisi niitä tärkeimpiä seikkoja.
Jaha, mikäs oli sitten sun pointti? Kuka tässä on mitään puhunut siitä vaikuttaako se tyylikäs sijoittelu siihen nopeuteen? Mehän täällä forumilla arvostelemme autojen ulkonäköä, koskapa meillä ei ole tuulitunneli-dataa yms tiedossa. Maallikon tavoin tiedämme jotain aerodynamiikasta ja jos autossa on sulavalinjainen siipi jossain kohti ja toisessä pystysuoralevy, niin voimme olettaa tämän pystysuoran levyn jarruttavan hieman enemmän matkantekoa. Tai jopa aiheuttavan epämiellyttävän pyörteen johonkin kohti.
Elikkä kun meille tavanpulliaisille tuodaan auto näytille, niin teemme arvion ulkonäön perusteella. Ja mun mielestä McLarenin härpäkkeet, vaikka ne rumia ovatkin, ovat tyyllikkäämmin sijoitellut kuin Ferrarissa.
Ja tuo keula, siis tuohan näyttää perinteisemmälle, ja sitä kautta minun silmään huomattavasti tyylikkäämmälle, suorastaan agressiiviselle. Kun taas Ferrarin lapio näyttää Toyotan muinaisratkaisulle.
Ihme kommentteja täällä jostain ihan asian vierestä tai onnettomasta numerosta, eikä varsinaisesta kohteesta, eli autosta. Topicin nimi on Mclaren Mp4-23! Ei mikä on Heikki, Hard, kovis, nynny pehmon xxxx numeroina.
Saman tien voitas ryhtyä arvuuttelemaan jollain tähtien asennoilla, kun Lewis täytti 23, heikin auton numero on 23 ja itse autokin omaa mallimerkinnän 23, niin nyt on kyllä varmasti jotkin tähdet jonkun huuhaa -pellen mielestä siinä asennossa, että tapahtuu kummia
:yuck: