Pööni
Well-known member
- Liittynyt
- 1.2.2008
- Viestit
- 82
Tai sitten Kimi on heikoin, kun McLaren on mukana. Nytkin auton ainoa McLaren osa hajos..:jaska:Device sanoi:McLaren on silloin vahvin kun Kimi ei ole mukana.
Tai sitten Kimi on heikoin, kun McLaren on mukana. Nytkin auton ainoa McLaren osa hajos..:jaska:Device sanoi:McLaren on silloin vahvin kun Kimi ei ole mukana.
Ei Ferrarista moottorinohjausjärjestelmä kai hajonnut, vaan polttoainepumpun elektroniikassa oli jotain häikkää...Pööni sanoi:Tai sitten Kimi on heikoin, kun McLaren on mukana. Nytkin auton ainoa McLaren osa hajos..:jaska:
Minä en vaan ymmärrä, miten ihmeessä voidaan aina sanoa noista eroista polttoainekuorma. Monta kertaaki menny pieleen nuo arvioinnit! Pari pientä virhettä maksaa ajassa jo monta kymmenystä, joten ei aina tarkoita erojen kasvu painavampaa autoa. Vaikkakin ite kyllä toivon, että Heikillä olis raskaampi kuorma.Device sanoi:Heikillä varmaankin hiukan painavempi auto kuin Lewikselle. Heikki tuntuu olevan vielä sellanen 0.2 sekuntia suurinpiirtein perässä Lewista.
Hamiltonin ja Massan ero on suunnilleen sama 2. ja 3. osion välillä.CamoN sanoi:Massa ei tainnut vetää ihan 100% suoritusta toisessa sessiossa, ja kolmannessa mistään ei voi sanoa mitään kun ei tiedä bensamääriä.
Eikös Mustakari ja Kimikin ollut sitä mieltä, että Melbournessa ei ole järkeä ottaa raskaampaa kuormaa?JML82 sanoi:Vaikkakin ite kyllä toivon, että Heikillä olis raskaampi kuorma.
No jommalla kummalla on pakko olla raskaampi kuorma...Faustus sanoi:Eikös Mustakari ja Kimikin ollut sitä mieltä, että Melbournessa ei ole järkeä ottaa raskaampaa kuormaa?
Heikki ajo 13 kierrosta aikareeneissä... Löis 14 :wink:Ghost_Glove sanoi:No jommalla kummalla on pakko olla raskaampi kuorma...
Sehän tän nykyaika-ajon pilaakin.
Aina pitää ainakin jonkun verran uhrata tallin toisen auton taktiikkaa...
Tai sit kärsiä kisassa siitä, että autoissa on saman verran löpöä, mutta yhtä aikaa ei voi tulla varikolle. Saati sitten, että molempien autojen kisa menee turva-auton vierailun takia pilalle...
Ke?talakem sanoi:Heikki ajo 13 kierrosta aikareeneissä... Löis 14 :wink:
Jos olis viel löpöä hiukka enemmän? :thumbup:
Kysymys, ajoivatko Q3ssa yhtämonta kierrosta? (siis tankkaamisen jälkeen)Ghost_Glove sanoi:Ke?
Missä reeneissä? Ja mitä merkitystä?
Joo'o, mutta eipä nuo kiekat tänä vuonna paljoo kerro...talakem sanoi:Kysymys, ajoivatko Q3ssa yhtämonta kierrosta? (siis tankkaamisen jälkeen)
Ja pantiinko suosikkipojulle enemmän vai vähemmän menovettä...
Kumpi on ulkona pidempään, Hessu ajoi 1 kierroksen vähemmän aika-ajoissa...
Ei ne oli yhteenlasketut siksi kyssymysmerkki... Mutta jostainhan noikin kierrostiedot saa...Ghost_Glove sanoi:Joo'o, mutta eipä nuo kiekat tänä vuonna paljoo kerro...
Kun autoja ei tankata enää Q3:n jälkeen uudestaan...
Eli vaikka Heikki olis ajanut 20 kierrosta niin sillä vois olla enemmän bensaa kuin Hamiltonilla... No joo..
Ja onx noi kierrokset vaan Q3 kierroksia?
Meinaan, jotta ei kymmenessä minuutissa ehdi ajaan yli kymmentä kierrosta.
Niin elikä sun kommentilla, että Heikki ajo yhden kiekan vähemmän Q3:ssa putos pohja pois.talakem sanoi:Ei ne oli yhteenlasketut siksi kyssymysmerkki... Mutta jostainhan noikin kierrostiedot saa...
niinhän ne puhu joo...patriot sanoi:McLaren johtaa.. Mielenkiintoista nähdä onko Ferrarin autossa joku suurempi perustavanlaatuinen vika, joka aiheutti myös Kimin keskeytyksen. Jossain vaiheessahan puhuttiin auton peräpään lämpöongelmista.
McLadan suunnittelema ECU. :alppu:patriot sanoi:Mielenkiintoista nähdä onko Ferrarin autossa joku suurempi perustavanlaatuinen vika, joka aiheutti myös Kimin keskeytyksen.