Nojoo. Koska tiimi ajaa vain maailmanmestaruudesta niin tottakai siellä ollaan tää kausi jo luovutettu. Piste-eroa on 30p ja 47p jo kolmen kisan jälkeen ja auto on aika-ajoissa sekunnin/kierros ja kisassa puoltoista sekuntia/kierros hitaampi. Eli maailmanmestaruuteen ei ole muuten mahdollisuuksia kuin että Ferrari syystä tai toisesta vetäytyisi heti alkukaudesta MM-sarjasta tyystin.
Ja aika selvää on että uus auto se kannattaa tehdä. Johan tää 19 on kehitysversio vanhasta. Paskaa kehitettiin eteenpäin, saatiin ultrapaskaa. On tehtävä uusi auto UUDEN pääsuunnittelijan voimin. Sitä Coughlania en päästäisi enää lähellekkään mitään autoprojekteja. Mies ei osaa suoltaa kuin scheisseä. Suuri syy toki on Mercedekselläkin mutta kun tehdas omistaa tiimistä osan, kohta kenties koko tiimin, niin paha sitä on syrjään saada.
Kokonaan toinen juttu sitten onkin miksi Mersu kusee niin rankasti vaikka on käytössä valtavat resurssit? Voisi olla aika laittaa Ilien syrjään ja antaa sille BMW:ltä värvätylle Laurentzille enemmän sanavaltaa moottoria kohtaan. Vai onko tässä moottorissa nyt niin ollutkin? Sitähän me emme tiedä. Pudostus viime kauteen nähden on ollut valtava. Muut on mennyt tehoissa eteenpäin, Mersu ('huipputiimeistä') vähiten. Luotettavuus viime kauteen nähden on ROMAHTANUT enemmän kuin auton suorituskyky.