McLarenin väritys muuttuu

FO110K

Banned
CaPtEeNi sanoi:
Heittääköh'n muisti ihan häränpyllyä jos väitän että Zakspeed käytti myös keltainen-valkoinen väritystä...ehkä 1988 josAkus...Ghinzanin autossa? (tarkennukseksi; en sotke tätä 1986 kelta-valko mäcciin)
no googlella hakusana "Zakspeed 1988" antaa tämmösen kuvan :)
edit: ghinzanin kärry lisätty

voihan tietty olla että jossakin yksittäisessä kisassa tms olis käytetty erilaista väriä, en itse muista mitään ainakaan...

yleisesti ottaen Westin väreinä on punainen ja valkoinen, ja tuostahan spekuloitiin jo -96 että muuttuuko Mäcin väritys alkuun juuri ollenkaan kun Mallun punavalkosesta tulee Westin vastaavat :rolleyes:

Viimeksi muokattu:

WebSlave

Trackman
FO110K sanoi:
yleisesti ottaen Westin väreinä on punainen ja valkoinen, ja tuostahan spekuloitiin jo -96 että muuttuuko Mäcin väritys alkuun juuri ollenkaan kun Mallun punavalkosesta tulee Westin vastaavat :rolleyes:
Onneksi ei jäänyt punavalkoiseksi, muuten siellä olisi tänä päivänä kolme punavalkoista tallia.
Harmaa väritys on kyllä vaikuttanut toisinkin päin. Minä ainakin olen polttanut Westin harmaassa askissa saatavaa "F1-tupakkaa". (Suomessa tätä ei myydä eettisistä syistä - F1-väritys vetoaa liikaa nuorisoon.)

FO110K

Banned
WebSlave sanoi:
Minä ainakin olen polttanut Westin harmaassa askissa saatavaa "F1-tupakkaa".
juu ja meikä osti tuota samaa kartongin tuliaisiks -98 Lontoon Heathrowlta litran Finlandia pullon kanssa, kaveri katso lentolipusta nimen (Häkkinen sukunimi) ja totes virne naamalla
"ah, now I see how sponsorship works in real life" :D

edit: jos tuo värutys muuten olisi tullut mäcciinkin, niin luultavasti jo -98 olisi ykkösissä ollut 3 punavalkosta autoa kun Williams siirtyi Winfieldiin...

jyrkiboy

Active member
Sijainti
UK
Minakin niita poltellu kartsa kaupalla,mukavat kulmista pyoristetyt askit,sopivat paremmin rintataskuun kuin nuo tavalliset kulmikkaat.

mmjj

Tavallinen katsoja
Sijainti
Helsinki
Olisi todella upea väritys. :cool:

:idea: Hei! Ne tämän kauden oranssit t-paidathan sopisivat aika hyvin tuon väriseen autoon!

Juzo

Well-known member
Sijainti
Taipalsaari
mmjj sanoi:
Olisi todella upea väritys. :cool:

:idea: Hei! Ne tämän kauden oranssit t-paidathan sopisivat aika hyvin tuon väriseen autoon!
McLarenin alkuperäinen värityshän oli oranssi, mutta tuskinpa autoa oranssiksi maalataan. Autoissa on näköjään vieläkin hopeiset etusiivet, joten saattaakin olla että autoista tulee kokonaan hopeisia tai sitten väristystä ei muuteta.

Viimeksi muokattu:

HÖYNÄ

Well-known member
Sijainti
Bunkerland
Toivottavasti eivät muutu noin ällöttävän oranssin värisiksi.
Eiköhän Mersu ole sen verran suuri omistaja että hopeanuoli pysyy hopeanuolena!

skf

Well-known member
Sijainti
Oulu
Laareni120 sanoi:
nii toi väritys siinä oli sen esittelytilaisuudessa :rolleyes: mut olishan toiki ihan kivaa vaihtelua :ahem:
Eikös tuota käytetty myös testikaudella? Näin itse muistelisin..

Laareni120

Banned
Sijainti
Karjalohja
skf sanoi:
Eikös tuota käytetty myös testikaudella? Näin itse muistelisin..
kyl joo sitä taidettiin käyttää testikaudellakin muistelen itsekkin varsinkin sen aikaisten urheilu uutisten kuvissa se tais ainaki olla oranssi

MaranelloRed

'Buongiorno a tutti'
Sijainti
Maranello
Mangon väri. Tämänpäivän McLaren olisi kyllä aika häjy ilmestys tuon värisenä. :ahem:

Formula1Fan

Well-known member
MaranelloRed sanoi:
Mangon väri. Tämänpäivän McLaren olisi kyllä aika häjy ilmestys tuon värisenä. :ahem:
Voihan se olla ton värinen, onhan mäkin työntekijöillä ja kuljettajilla ollu ton värisiä paitoja päällänsä...

Laareni120

Banned
Sijainti
Karjalohja
MaranelloRed sanoi:
"pomppais" ainaki taustapeilistä paremmin hitaampien silmiin ku toi harmaa/hopea :ahem: toisaalta eihän mcmursu enää olis mitään jos ne menis vaihtamaan harmaan/hopean pois sillon siitä jäis pois osa niiden COOLiudesta ja sitä paitsi RONZOn lempiväri on harmaa sen mielestä se on värinä niin COOL... :D

FO110K

Banned
wel tännekin samat uutiset, ei paljoo eroa näy :frown:
Montylla muuten uusi väritys kypärässään!

Viimeksi muokattu:

Drops

Active member
Siis onko toi McLaren? On kyllä niin paljon väritys muuttunut, että en meinannut tunnistaa :eek!:

Derek

Active member
Kokonaan hopean värinen McLaren olisi kyllä aika komia.. Jospa vaikka ensikaudella.. :cool: