Meksiko 2008

L4z!

Well-known member
Kenestä nyt puhutte. Kuka muka on menettänyt pelin. Hirvonenko?

L4z!

Well-known member
RITA#28 sanoi:
Hirvosella EK:lla 4 rengasrikko ja jäi 40sek pohjista ja tippui sijalle 5.
Hirvonenhan jää aina 40sek pohjista. heh
Ei vai toivon Hirvoselle kaikkea hyvää. Se on mun kaverin eukon pikkuveljen kaveri. Mikä tekee Bossesta mun kaverin eukon veljen kaverin tallikaverin. Heh

RITA#28

Banned
L4z! sanoi:
Hirvonenhan jää aina 40sek pohjista. heh
Ei vai toivon Hirvoselle kaikkea hyvää. Se on mun kaverin eukon pikkuveljen kaveri. Mikä tekee Bossesta mun kaverin eukon veljen kaverin tallikaverin. Heh
Hyvä että jollain on hauskaa...

:alppu:

L4z!

Well-known member
RITA#28 sanoi:
Hyvä että jollain on hauskaa...

:alppu:
Tuntuu että tässä yksin joutuu pitää hauskaa yllä. Kavereita apuun. Ei nyrkkejä.

L4z!

Well-known member
Ei voi mitään. Latvala tylyttää Hirvosta. Otetaan vielä huomioon se, että Hirvonen ajaa täysiä ihan luvan kanssa. Tallin rajotukset koskevat korkeintaan Latvalaa.

Mutta pointti on siinä, miten Latvala pystyy syömään Loebin itseluottamusta. Loeb ajaa ainoastaan voitosta ja tilastoja vastaan.

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Sijainti
J:vi
Ei voi olla kuin tyytyväinen Latvalan puolesta. Ei itsekään uskonut voittomahdollisuuksiinsa Meksikossa, mutta hyvältähän tuo vaikuttaa.
Samalla kuitenkin ottaa pannuun Hirvosen vauhti. Parempaa odotettiin.

L4z!

Well-known member
PeeVee79 sanoi:
Ei voi olla kuin tyytyväinen Latvalan puolesta. Ei itsekään uskonut voittomahdollisuuksiinsa Meksikossa, mutta hyvältähän tuo vaikuttaa.
Samalla kuitenkin ottaa pannuun Hirvosen vauhti. Parempaa odotettiin.
En oikeastaan odottanut Hirvoselta enempää. Enempi Latvalan hyvyyttä. Kukaan ei olisi uskonut Hirvosen lyövän Loebia muutakuin lumella ja Jyskälässä. Pirun hyvä että Latvala pystyy pistää kampoihin Loebille taas eriasioissa. Hirvonen on varma ja Latvala todella nopee. Tuo romuttaa Loebin itseluottamusta jo aika paljon. Loeb ei dominoi.

Mustiskuusviis

Well-known member
Loebin moottori

Latvala vetää hyvin, mutta nostaisin myös Atkinsonin suorituksen esiin. Taas Chris on nopeampi kuin Petter (ok, Solbergilla oli ongelmia). Harmi vaan kun Galli putosi. Radiosta kuulin että jotain hajosi Gallin autosta..(ei ulosajo?)

Mutta miten on ton Loebin auton koneen kanssa? sehän on se rikkoutunut kone ja vaikka vika oli tallin mukaan korjattu, niin tuskin repivät sitä kaikkea irti. Itse veikkaan että haluavat varmat pisteet, ja laskevat MM-taiston kiristyvän kun Loeb vie kaikki asfalttikisat. En siis usko että Citroen on kertonut koko vian vakavuutta, noita moottorihuolia kun on ollut kaikissa tämän kauden kisoissa.

Viimeksi muokattu:

talakem

Iltalehden toimitus
Höpsis. Jos se (JML) jää huomiseksi tohon piikkipaikalle niin teloo renkaat rikki yrittäessään aikoja ja Löppi hoitaa potin helposti....

Eihän toi paremmin voi Löbin pussiin mennä. Hirvonen ei enää kiinnnni saa..

talakem

Iltalehden toimitus
Mustiskuusviis sanoi:
Latvala vetää hyvin, mutta nostaisin myös Atkinsonin suorituksen esiin. Taas Chris on nopeampi kuin Petter (ok, Solbergilla oli ongelmia). Harmi vaan kun Galli putosi. Radiosta kuulin että jotain hajosi Gallin autosta..(ei ulosajo?)

Mutta miten on ton Loebin auton koneen kanssa? sehän on se rikkoutunut kone ja vaikka vika oli tallin mukaan korjattu, niin tuskin repivät sitä kaikkea irti. Itse veikkaan että haluavat varmat pisteet, ja laskevat MM-taiston kiristyvän kun Loeb vie kaikki asfalttikisat. En siis usko että Citroen on kertonut koko vian vakavuutta, noita moottorihuolia kun on ollut kaikissa tämän kauden kisoissa.
No jos polttoaine puolella oli vikaa ja korjattiin niin uutta vastaava on.

Mustiskuusviis

Well-known member
juu

talakem sanoi:
No jos polttoaine puolella oli vikaa ja korjattiin niin uutta vastaava on.
Juu mutta kun skeptinen luonne olen, en usko että vika olisi välttämättä pelkästään siellä... Mutta saa nähdä

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Sijainti
J:vi
Suzukin rämpiminen jatkuu. Kyllä saa aikamoisia ihmeitä tapahtua, jos Garde palkintopallilla tällä kaudella nähdään, vaikka siitä itse ennen kauden alkua varovaisia toiveita elättelikin.

jäämies

Well-known member
- En odottanut olevani johdossa. En ole ajanut aivan maksimivauhtia, Latvala sanoi.

- En pääse kovempaa. Ajan riskirajoilla, Loeb kertoi tauolla.
Kuulostaa hyvälle! :thumbup:

ettelbruck

Well-known member
Sijainti
Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
Toi Ogier on tullut käsittämättömän hyvin. Panin kyselyä sällin ajamista nähneille mutta esim vielä viime vuonna Alsace-Vosgesissa ei ollut herättänyt juur huomiota, siellä oli kisan 26. eikä luokassakaan kärjessä.

Syntynyt 1983 eli Sordon ikäinen. Yhdeksän vuotta Loebiä nuorempi.