RITA#28
Banned
No läppää toi äsköinen oli!:wink:Faustus sanoi:Mikä vitun tarve sulla on aukoo päätäs koko ajan, häh???
No läppää toi äsköinen oli!:wink:Faustus sanoi:Mikä vitun tarve sulla on aukoo päätäs koko ajan, häh???
Se on toi pätemisen tarve, kato.Faustus sanoi:Mikä vitun tarve sulla on aukoo päätäs koko ajan, häh???
Hirvosella EK:lla 5 rengasrikko ja jäi 40sek pohjista ja tippui sijalle 5.L4z! sanoi:Kenestä nyt puhutte. Kuka muka on menettänyt pelin. Hirvonenko?
Heh, rähinäviinaa.Faustus sanoi:Mikä vitun tarve sulla on aukoo päätäs koko ajan, häh???
Hirvonenhan jää aina 40sek pohjista. hehRITA#28 sanoi:Hirvosella EK:lla 4 rengasrikko ja jäi 40sek pohjista ja tippui sijalle 5.
Hyvä että jollain on hauskaa...L4z! sanoi:Hirvonenhan jää aina 40sek pohjista. heh
Ei vai toivon Hirvoselle kaikkea hyvää. Se on mun kaverin eukon pikkuveljen kaveri. Mikä tekee Bossesta mun kaverin eukon veljen kaverin tallikaverin. Heh
Tuntuu että tässä yksin joutuu pitää hauskaa yllä. Kavereita apuun. Ei nyrkkejä.RITA#28 sanoi:Hyvä että jollain on hauskaa...
:alppu:
En oikeastaan odottanut Hirvoselta enempää. Enempi Latvalan hyvyyttä. Kukaan ei olisi uskonut Hirvosen lyövän Loebia muutakuin lumella ja Jyskälässä. Pirun hyvä että Latvala pystyy pistää kampoihin Loebille taas eriasioissa. Hirvonen on varma ja Latvala todella nopee. Tuo romuttaa Loebin itseluottamusta jo aika paljon. Loeb ei dominoi.PeeVee79 sanoi:Ei voi olla kuin tyytyväinen Latvalan puolesta. Ei itsekään uskonut voittomahdollisuuksiinsa Meksikossa, mutta hyvältähän tuo vaikuttaa.
Samalla kuitenkin ottaa pannuun Hirvosen vauhti. Parempaa odotettiin.
No jos polttoaine puolella oli vikaa ja korjattiin niin uutta vastaava on.Mustiskuusviis sanoi:Latvala vetää hyvin, mutta nostaisin myös Atkinsonin suorituksen esiin. Taas Chris on nopeampi kuin Petter (ok, Solbergilla oli ongelmia). Harmi vaan kun Galli putosi. Radiosta kuulin että jotain hajosi Gallin autosta..(ei ulosajo?)
Mutta miten on ton Loebin auton koneen kanssa? sehän on se rikkoutunut kone ja vaikka vika oli tallin mukaan korjattu, niin tuskin repivät sitä kaikkea irti. Itse veikkaan että haluavat varmat pisteet, ja laskevat MM-taiston kiristyvän kun Loeb vie kaikki asfalttikisat. En siis usko että Citroen on kertonut koko vian vakavuutta, noita moottorihuolia kun on ollut kaikissa tämän kauden kisoissa.
Juu mutta kun skeptinen luonne olen, en usko että vika olisi välttämättä pelkästään siellä... Mutta saa nähdätalakem sanoi:No jos polttoaine puolella oli vikaa ja korjattiin niin uutta vastaava on.
Kuulostaa hyvälle! :thumbup:- En odottanut olevani johdossa. En ole ajanut aivan maksimivauhtia, Latvala sanoi.
- En pääse kovempaa. Ajan riskirajoilla, Loeb kertoi tauolla.