Hartsa76
Well-known member
- Liittynyt
- 23.2.2012
- Viestit
- 7209
Selitys on siinä, että Citikka on päästänyt Hirvosen säätämään autoa.Ei saa bingoa tämänkään pätkän spliteistä.
Ja miten ihmeessä Citikasta on saatu "impossible to drive"? (Dani)
Selitys on siinä, että Citikka on päästänyt Hirvosen säätämään autoa.Ei saa bingoa tämänkään pätkän spliteistä.
Ja miten ihmeessä Citikasta on saatu "impossible to drive"? (Dani)
No, ei riitä ei, ei ole koskaan riittänyt..mentaalitasolla. Ikinä ei ole varsinaisesti paistanut ns voittajatyyppi..Latvala on taas AINA ollut ns "anteeksi että olen olemassa tyyppi + seli seli" = ei mestarityyppi.Ei saanut Hirvonen sitten ryppäjään suoristettua tänä päivänä sama mummoilu jatkuu ja vanhainkoti kutsuu. Ei riitä vauhti mestaruustaistoon.
Latvala paljasti Volkswagenin heikon paikan
Ogier keskitti eilen paukut sille suklaapätkälle (x2), muut jäi molemmilla kerroilla yli 10 sekuntia sillä pätkällä.Ogier näytti kaapin paikan
Sunnuntaina piste iin päälle ja 50 km pätkällä 20 sekuntin pohjat..Polo-kuskien hiuksenhieno ero tällä hetkellä:
Ogier keskitti eilen paukut sille suklaapätkälle (x2), muut jäi molemmilla kerroilla yli 10 sekuntia sillä pätkällä.
Joskus kun näitä kommentteja lukoo, tuloo mieleen, että onko Mietaa alakanu kommenteeraamaan vahingosa ralliautoolua hiihtämisen sijaast.No, ei riitä ei, ei ole koskaan riittänyt..mentaalitasolla. Ikinä ei ole varsinaisesti paistanut ns voittajatyyppi..Latvala on taas AINA ollut ns "anteeksi että olen olemassa tyyppi + seli seli" = ei mestarityyppi.
Omasta mielestä ISON egon "Alen tyyppi" on se mitä nyt suomipojista nyt puuttuu PISTE
Grönholm oli viimeisin josta oikeasti paistoi todellinen "voittamisen palo" läpi, hyvin Alenmainen tyyppi.
OK. Osittain kommentti :alppu: piikkiin.
Pitää paikkaansa, toki sen verran tolkuissa tuossa on vielä oltu että on itse havainnollistettu hieman kyseenalainen kommentointi kuntoJoskus kun näitä kommentteja lukoo, tuloo mieleen, että onko Mietaa alakanu kommenteeraamaan vahingosa ralliautoolua hiihtämisen sijaast.
Tottahan sinä kirjoitit, mitä sitä selittelemään.Pitää paikkaansa, toki sen verran tolkuissa tuossa on vielä oltu että on itse havainnollistettu hieman kyseenalainen kommentointi kunto
Joo, huomasin kyllä. Siksi minäkin puhuin Mietaasta, enkä Tatkesta. Jospa se mietaus ja "tekemisen meininki", "maximum attack" ja muut mielikuvat on iskostettu jo äidinmaidossa urheiluytimeemme? Sitten kun tämän hetkiset ässämme eivät kykene ihan haamutekoihin, vaan ovatkin vain sielläpäin, niin tuntuu notta meitä on petetty!Pitää paikkaansa, toki sen verran tolkuissa tuossa on vielä oltu että on itse havainnollistettu hieman kyseenalainen kommentointi kunto
What a fantastic start to the year for Sebastien Ogier and Volkswagen. But I have to say this doesn’t surprise me at all as at the Rally Legend event in San Marino last year, where I was driving, Carlos Sainz was the course car in the Polo R WRC. I got a good chance to talk to him and look at the car. And bang! It was away like a missile, every time. That’s when I knew for the first time just how good it would be.
You can see from the way it drives that it is so neat and well-engineered, which is the way you need these days. In comparison, the Ford and the Citroen are already beginning to look slightly dated in the way they drive: more like rear-wheel drive cars, whereas the Polo is more like a Formula One car. I don’t know much about Mexico, but from what I could see of the car on gravel I would expect it to win in Portugal.
In the end, there are no huge mysteries because we used to come out with some special cars at Lancia too: it was the logical result of having a good budget, some clever people, hard work and of course fast drivers! Volkswagen has got exactly the same, so I expect them and Ogier to be in a strong position to win the championship this year.
http://www.maxrally.com/2013/03/01/maximum-attack-with-markku-alen
Uuteen Sebastieniin verrataan ja ei sille mitään voi että turpaan tulee ranskalaiselta, kymmenen vuotta saa taas odottaa seuraavaa vuoroa. Mutta kun siihen edelle mahtuu myös muuan herrasmies Norjasta "lakkautetulla" Fordilla niin veitsisarja pysyy terässä.Selkään puukotus kommentteihin, voi todeta että kaikki sarjassa ajavat kuskit on todella kovia. Mutta kun mittari on Sebastian?!