Melkein sukua julkkikselle

• Viestiketjun aloittaja Makkonen
  • Aloituspäivämäärä

Makkonen

Guest
Aloitan:

Olen melkein sukua Waldolle.
Vuonna 2000 mulla oli työkaveri, jonka kaveri oli ollut mukana
Waldo's Peoplen 1000 Ways musavideolla.

Olen melkein sukua Mikko Alatalolle.
Istuin Mikon vieressä hiihdon mm-kisoissa Lahdessa :yuck:

yussi

Virallisesti teini
Sijainti
Suomussalmi
Lisäksi olen nähnyt Remun ja Hurriganesit. Viime vuonna sain osan Heikki Kovalaisen antamasta shamppanjasuihkusta. :cool:

geiloord

Rajoittunut mieshenkilö
Sijainti
Suomi Finland
-Nykyään Jokereissa pelaava (?) Mika Strömberg on äitini työkaverin tyttären siippa.
-Myös äidin työkaverin tytär (ei siis sama) on mallikoulun voittaja Suvi whatever.
-Meidän vakio mökinvuokraajien pikkuserkku on Jyrki Lumme.
-Entinen työnantajani on hallitseva pajatson maailmanmestari.
-Kaveri oli tekemässä Lordin Euroviisut voittanutta Hardrock Hallelujah musavideota.

Näitä on vaikka kuin monta ku vaan muistaisin.

Edit:
-Tyttöystävän serkku on Sakari Kuosmanen.
-Tyttöystävän exän ex-esimies on naimisissa Mark Arnallin kanssa.
-Tyttöystävän toisen exän serkku on hevipiireissä suht tunnettu miksaaja/tuottaja, esim. Stam1na ja Mokoma.
-AUK:ssa kouluttajana oli jääkiekkoilija Toni Salmelaisen veli.

Viimeksi muokattu:

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
312T4 sanoi:
Eino Leino on kaukaista sukua. Olen neron rinnalla mitätön paskaläjä:ahem:
Kuulemma Sibelius on kaukaista sukua. Isoäitini sanoi kun olin lapsi, että sen huomasi, kun tein jollain C64:n musiikkiohjelmalla jonkin omasävelteisen kappaleen, ja tämä kuuli sen :rolleyes:

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Kun minua pantiin alulle, Jörn Donner saattoi olla just silloin "jörnimässä" jossain toisaalla.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
geiloord sanoi:
-Nykyään Jokereissa pelaava (?) Mika Strömberg on äitini työkaverin tyttären siippa. .
Jokainen, edes lähes täysissä sielun voimissa oleva pyrkii vähintään välttämään kaiken jokereiden kanssa tekemisissä olevan, eikä missään nimessä tuo sitä vapaaehtoisesti esille. Suosittelen mielenterveyden tutkimista, ennenkuin oikeuslaitos tekee sen.

Örfil

Guest
Paljon ex:iä listassa :D

Ex-duunikaveri vilahtaa Lordin ekassa viideossa.
Isän puolen suvusta löytyy ex-presidentti
Ex-tyttöystävän suvusta löytyy myös eräs toinen ex-presidentti

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Sijainti
Vantaa
Olen nähnyt Uuno Turhapuron Vantaan Variston Superpähkinä-kaupassa johtamassa huutokauppaa eli meklarina syksyllä 1997. Meniks tää saavutus nyt ykköseksi?

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Molli-Ollin viereisellä paikalla kattelin Jamiroquaita, tietenkin koska olemme melkein sukua.

Esa Lahtela isän lapsuuden tuttu, sukua siis melkeinpä.

Ensimmäisessä Tokmannissa olen käynyt usein, onhan firman Kyösti Kakkonen melkein kuullut melkein sukulaisuudestamme.

jupla

Well-known member
Sijainti
Kurjala
Ministeri yritti kerran kätellä ja olen Dannyn pikkupikkupikkuserkku. Tätä on paha alittaa :ahem:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
- Tea Khalifa on kaukaista sukua (joo joo, on jo mainittu toisessa toikissa)
- Erään läheisen ystäväni miehen tuttu on Kimi Räikkösen entinen neuvonantaja tjsp. En muista nimeä, Kimifanit varmaan tietää. Suomalainen kuitenkin.. :)
- Isäni tuntee Eino Grönin
- Isoveljeni on korjannut lukuisien julkkiksien autoja (ainakin Matti Nykäsen)
- Sanna Luostarinen (salkkarien Elina) on käynyt samaa koulua kuin minä (tosin eri aikaa). Lisäksi hän asui 2000-luvun alkupuolella melkein naapurissani Etelä-Haagassa. Näin hänet usein lenkillä koiran kanssa.
- Markku "Uusis" Uusipaavalniemen isä oli rehtorini ja äiti opettajani Pohjoispuiston yläasteella Hyvinkäällä.
- Entinen työkaverini on Thainyrkkeilyn Pohjoismaiden mestari ja MM-pronssimitalisti.
- Suomen Sisu järjestön varapuheenjohtaja (entinen pj) on entinen koulukaverini.