Melkein vitsejä

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Pikku-Kalle käveli bordellin ohi, kun sen katolla naimassa olleet kissat putosivat äkkiä alas. Kalle meni soittamaan bordellin ovikelloa ja sanoi, että bordellin mainoskyltti putosi katolta. Ja niinpäs olikin. Se oli pudonnut myös siinä kissojen temmeltäessä.

Mies meni Nyy Joorkkiin messuille, mutta oli unohtanut varata hotellihuoneen. Hän kiersi ympäri Manhattania etsien vapaata huonetta. Lopulta sellainen löytyikin, mutta sen seinässä oli kyltti jossa luki "VAIN MUSTILLE". Miestä harmitti ensin, mutta sitten hän keksi idean ja kaivoi laukustaan kenkälankkia ja mustasi kätensä ja naamansa ja meni sisälle. Resepsuunissa hotellinpitäjä katsahti miestä ja sanoi:"Herralla on muuten kenkälankkia naamassa ja sitä paitsi tää on koirahotelli"
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Erja Häkkisen toive: Mika Häkkinen, Olivier Panis ja Toranosuke Takagi.
 

Ace17

Acenteella
Liittynyt
7.7.1999
Viestit
11664
Mulla olis yks helvetin hauska vitsi! :D :D :D

Nunna poistui bussista ja kulki puiston läpi, kun pusikosta hyppäsi itse Jeesus. Jessepä sanoi nunnalle että "Olen Jeesus ja sinun pitää harrastaa seksiä kanssani". Ja sitten tuota... Ei se vitsi kyllä nyt ihan noin mennyt ja ei se jätkä mikään Jeesus ollut vaan bussikuski!

Mutta hyvä vitsi se on silti! :D :D :D
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Ace17 sanoi:
Mulla olis yks helvetin hauska vitsi! :D :D :D

Nunna poistui bussista ja kulki puiston läpi, kun pusikosta hyppäsi itse Jeesus. Jessepä sanoi nunnalle että "Olen Jeesus ja sinun pitää harrastaa seksiä kanssani". Ja sitten tuota... Ei se vitsi kyllä nyt ihan noin mennyt ja ei se jätkä mikään Jeesus ollut vaan bussikuski!

Mutta hyvä vitsi se on silti! :D :D :D
:frown:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Bill Gates kuoli ja hälle suotiin mahdollisuus valita taivaan ja helvetin väliltä, mutta homma kaatu siihen, ettei piru löytäny mistään demoversiota.

Naurattaa aina :ahem:
 
Ylös