PekPoy
oik. yo.
Just olin kirjoittamassa samaa, Hartsa ehti eka.Tai sitten joku neropatti saa käsittämättömän neronleimauksen Pisan kaltevan tornin lähettämisestä kuuhun raketeilla ja yrittää vielä toteuttaa sen.
Just olin kirjoittamassa samaa, Hartsa ehti eka.Tai sitten joku neropatti saa käsittämättömän neronleimauksen Pisan kaltevan tornin lähettämisestä kuuhun raketeilla ja yrittää vielä toteuttaa sen.
Ei tunnu reilulta, mutta sellaist elämä on."TÄMÄ EI OLE YHTEINEN EUROOPPA"
"Kreikka pakotetaan myymään suuri määrä varallisuuttaan alihintaan kansainvälisille sijoittajille. Pakkotilanteessa hinta on huono. Jos myyntiin haluttaisiin mennä, se pitäisi tehdä kun Kreikan talous on paremmassa kunnossa ja se voisi myydä omaisuutta normaalitilanteessa oikealla hinnalla".
"Tämä kaikki on pannut minut epäilemään, että Eurooppa on yhä enemmän rahaeliitin Eurooppa. Politiikkaa tehdään vain rahaeliitin ehdoilla. Tämä ei ole yhteinen Eurooppa. Tästä voi alkaa EU:n hajoaminen."
Professori Pertti Haaparanta Ylen ykkösessä tänään 13.8.2015. Tarkat sitaatit kannattaa kuunnella Ylen sivuilta.
Hörhöt jotka puhuu eurosta ja tahtoo markan sillä että devalvoitaisiin, ei tajua että euro on hirmu aliarvonen.Mikko Niskasaari kirjoitti Naamattuun sitaatin, jota siteeraan:
Ei tunnu reilulta, mutta sellaist elämä on.
Toisaalta Kreikkassa jätetään erittäin suuri osa veroista keräämättä ja budjetti oli jo ennen kriisiä todella paljon alijäämäinen. Mun on vaikea keksiä perusteita miksi toisten valtioiden ja niiden kansalaisten olisi jatkuvasti elätettävä kreikkalaisten yli varojen eläminen.Mikko Niskasaari kirjoitti Naamattuun sitaatin, jota siteeraan:
Ei tunnu reilulta, mutta sellaist elämä on.
Tämä on nyt lopun alkua Kreikan eurotielle...http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/kreikan-paaministeri-tsipras-vahvisti-eroavansa/5272864
Kreikan pääministeri Tsipras vahvisti eroavansa
Sillälailla.
Näin siinä voi käydä. Ainaki euron.Koko paska päättyy EU:n hajoamiseen.