Zervuska Haidis
Well-known member
Jaskasin näköjään vastaamisen.
Kyllä koeponnistus on hyvästä.
Kyllä koeponnistus on hyvästä.
Olen minä autoja ostanut ilman ajamista.Kyllähän naista pitää vähän koeponnistaa eka, että näkee, onko nainen sekunda tuote vai laatukamaa, ennen päätöksen tekoa. Ei kuitenkaa liikaa, ettei mee maku hommasta.
Eihän sitä kukaan autoakaan osta ilman koeajoa.
Perk. Mutta sitten et tiennyt mitä saat, sutta vai sekundaa.Olen minä autoja ostanut ilman ajamista.
Höpöhöpö. Asioita voi selvittää myös muutenkin. Ja todetaan, että olen omistanut noin parikymmentä autoa.Perk. Mutta sitten et tiennyt mitä saat, sutta vai sekundaa.
Ei perk. Mun teoria alkaa hajoohon.Höpöhöpö. Asioita voi selvittää myös muutenkin. Ja todetaan, että olen omistanut noin parikymmentä autoa.
Jos uskonto kieltää koeponnistukset, niin se tod.näk kieltää myös ehkäisyn. Että onnea vaan sun selibaattiin.Ois se sinänsä tapauskohtaista, että jos tuleva kihlattu olisi esim. uskonnollisista syistä neitsyt aina avioliittoon asti niin ei se sitten este olisi eikä saisikaan olla.
Mutta muussa tapauksessa kyllä seksi on sen verran merkittävä osa toimivaa ja kivaa parisuhdetta, että kyllä mä melkein haluisin kokeilla ennen lopullista sitoutumista tuotakin osa-aluetta.
...Not. :doubtful:Jos uskonto kieltää koeponnistukset, niin se tod.näk kieltää myös ehkäisyn. Että onnea vaan sun selibaattiin.![]()
Ei ole mitään provikkapalkkausta?Helppoo tää edustajan elämä. Ja lyhyet työpäivät. Ja hyvät ylityökorvaukset. Nolla euroa.:jaska::jaska:
Vielä pahempaa. Se osti ranskalaisen!Perk. Mutta sitten et tiennyt mitä saat, sutta vai sekundaa.
Njet. Kiinteä kk-palkka. Company policy.Ei ole mitään provikkapalkkausta?
Olen omistanut kuusi Citroenia (joista kaksi on tällä hetkellä käytössä), pari rellua ja Talbotin (suomiversion). Noistakin olen useamman ostanut ilman koeajoa. Lisäksi näin on käynyt parin saksalaisen, japanilaisen ja italialaisen kanssaVielä pahempaa. Se osti ranskalaisen!
Aivan - ja tuota sopiessa on ollut tiedossa työn luonne ja sen mukaan sovittu tämä kuukausittainen valuutanvaihto.Njet. Kiinteä kk-palkka. Company policy.
Haluatko selvwntää lyhyttä vastaustasi vai arvaako kukin tahoillaan, mitä tarkoitat?...Not. :doubtful:
:nope: Son menetetty mies, ku ranskalaiseen retkahti :nope:Vielä pahempaa. Se osti ranskalaisen!
Minusta kaikessa myyntityössä pitäisi olla pureprovisiopalkkaus.Njet. Kiinteä kk-palkka. Company policy.
Eikös rajanveto voitaisi tehdä siihen, että uskovainen osapuoli ei käytä ehkäisyä, mutta se ei-hihhuli käyttäisi.Jos uskonto kieltää koeponnistukset, niin se tod.näk kieltää myös ehkäisyn. Että onnea vaan sun selibaattiin.![]()
Seuraava kysymys: Jaksaako sitä myyntityössä kehittää niitä pieniä asiakkaita ollenkaan, jos palkka tulee isoista?:doubtful:Minusta kaikessa myyntityössä pitäisi olla pureprovisiopalkkaus.
Nimimerkillä: Työhaastattelussa karvat pystyyn nostava kun haastateltavaa kiinnostaa enemmän tunti- kuin provisiopalkka.
True dat. Ei jaksaisi.Seuraava kysymys: Jaksaako sitä myyntityössä kehittää niitä pieniä asiakkaita ollenkaan, jos palkka tulee isoista?:doubtful: