Mennään hei PULLISTA!!!

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
En kehtaa mennä liimailemaan tuollaista tuohon taloyhtiön ilmoitustaululle juuri nyt. Hiippailen sitten yöllä kun kaikki kunnon ihmiset ovat nukkumassa.
Näin on varmaan parasta. Tosin itse en laittaisi taloyhtiön ilmoitustaululle, koska sitten koko talo tietäisi, että burb asuu täällä!
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Tosin itse en laittaisi taloyhtiön ilmoitustaululle, koska sitten koko talo tietäisi, että burb asuu täällä!
Toinen vaihtis olis ehkä sitten lähi-S-marketin ilmoitustaulu. MUTTA KUN NE NÄKEE JOS MÄ! JA SITTEN NE!

Voi tätä päätöksenteon piinaa. Karmee tilanne, huh huh.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Jos otat kuvan ilmoitustaulusta lappuineen, saat LISÄPISTEEN! Pullonpyörityksessä sillä voi olla RATKAISEVA MERKITYS kun pisteet lasketaan lopussa yhteen.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Minä perustaisin foorumiin julkisen ilmoitustaulun ja kopioisin lapun sinne, niin pääsisivät eteenperin tässä leikissä.
Ei tässä nyt NIIN jäniksen selässä olla (paitsi dominic, joka kuulemma on oikeasti jäniksen selässä vähän väliä).
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Jos maltatte huomiseen niin eiköhän se lappu jonnekin napsahda. Viimeistään sitten illalla lähimarketin ilmoitustaululle, ellen parempaa paikkaa ole keksinyt.
Taloyhtiön ilmoitustaulu lienee tosiaan liian henk.koht. eikä muutenkaan täyttäne julkisuuspykälää.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Tästä kehkeytyy vielä mainio peli. Forum pelastuu. Haudi laittoi hyvät pohjat.

TOTUUTTA ja TEHTÄVÄÄ antaessa tulee ottaa huomioon, että mitään henkilökohtaisia tietoja yms. paljastavaa ei mielellään tule edes esittää. Vastaaminen/suorittaminen on joka tapauksessa tällöin vapaaehtoista. Muutenhan se on pakollista.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
burb suorittaa ensin tehtävän ja pyörittää sitten. Burb antaa myös seuraavan tehtävän tai kysyy totuuden.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Eihän tää saatana etene yhtään.
Koko päivä mennyt sängyn pohjalla sairastellessa, ei se printti sieltä käsin minnekään ilmoitustaululle ennä.
Toisaalta kun äsken ajattelin suorittaa edes sen printtausosuuden niin printteri kinuaa mustetta...

Kreisit bileet hei!

Edit: No nyt sain sentään printattua...
 
Viimeksi muokattu:

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Seuraava pullotettu on DOMPPARI!!! OUJEE!!!!

Totuus vai tehtävä?
 
Ylös