Mennään hei PULLISTA!!!

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Rapeaksi paistettua pekonia 3 siivua, soikeita ja punaisia rypäleitä sekä kellarimestarin juustoa kuutioina.
Meukowia.

Mielipahaa aiheuttaa myös huumorintajuttomuus ja sen ulkoistaminen muodossa, joka johdonmukaisesti toteutettuna tarkoittaa suurimman vallan menevän niille, jotka vähiten sallivat ja ymmärtävät.
SORI!!!
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
NO JOKO SE FÖWI PYÖRITTÄÄ VAI JUMITTAAKO TÄÄ SAATANA TAAS YHEN ÄIJJÄN TAKIA!!!???

Olen aivan cool.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Skannaa Veikkaajan jutut tänne jotka todistavat Lancia Deltan vitosruudun?
Keksit sitten vielä härskimmän tehtävän kuin minä. Itse vaan olin vaatimassa kuvallista todistusaineistoa siitä, että Albert Oil, Jjusban ja Captain Howdy ovat yksi ja sama henkilö.
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Keksit sitten vielä härskimmän tehtävän kuin minä. Itse vaan olin vaatimassa kuvallista todistusaineistoa siitä, että Albert Oil, Jjusban ja Captain Howdy ovat yksi ja sama henkilö.
Tosta voi heilahtaa bannia. Eikö tämä ajojahti voisi jo loppua?
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Viikon? Liekö tuo sitten oletusbanni? Kenelle se sitten tulisi? Yllyttäjälle vai yllytetylle?
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Viikon? Liekö tuo sitten oletusbanni? Kenelle se sitten tulisi? Yllyttäjälle vai yllytetylle?
Jos Albert Park paljastaa hahmojen Albert Oil, Jjusban ja Captain Howdy henkilöllisyyden, niin sääntörikkojahan on silloin Albert Park.

Ja viikon siksi, että yksihän henkilöllisyys siinä paljastettaisiin.
 
Ylös