Mercedes-AMG Petronas 2021

SJ

F1 asijan tuntia
Liittynyt
6.9.2011
Viestit
5254
Jos siiteeraat niin siteeraa edes oikein.
Älä huoli, minä en tee koskaan virheitä.

It should have been an 'out-lap critical', trying to undercut.

But then there was a debate whether any out-lap would be enough from the new tyre. And so the message he got was at best confusing but probably wrong.

It should have been an out-lap critical and the worry in the background was that if we thrashed that tyre in a single lap, then what would happen later.
https://www.motorsport.com/f1/news/wolff-mercedes-got-hamilton-undercut-messaging-completely-wrong-at-f1-monaco-gp/10616220/
 

F1-fani82

Well-known member
Liittynyt
26.11.2007
Viestit
8512
Sijainti
Vantaa
Keskustelu kuultiin Imolan kisalähetyksessäkin. Talli esitti Russellille strategiamuutosta. Russell ymmärsi, että se johtaa sijoituksen menettämiseen, mihin kysyi että saako paikan takaisin. Talli vastasi kieltävästi ja Russell hyväksyi tilanteen. Tapahtuiko siis jotain erikoista? Mielestäni ei. Toiminnalla Russell menetti vain yhden pisteen ja talli voitti yhden pisteen, kiitos Russellin nopeimman kierroksen uusilla renkailla.
Toverisi Hallikainen otti esille Imolan, miksi esität kysymyksesi minulle. Hänen mielestään siellä tapahtui kummia.
 

Muucconen

Well-known member
Liittynyt
2.9.2018
Viestit
1177
Toverisi Hallikainen otti esille Imolan, miksi esität kysymyksesi minulle. Hänen mielestään siellä tapahtui kummia.
Koska aloit selittämään asiaa minulle ja kirjoitit: ”Jossain oli juttua, että Russell oli pyytänyt tallimääräystä, että sijoitukset pitää palauttaa stopista johtuen.” Joukkueesi propagandavastaava comm tykkää esittää omia tulkintojaan, joten avuliaana ihmisenä sinua kohtaan kerroin, että keskustelu kuultiin myös lähetyksessä. Jos siis vaikka haluaisit tehdä omat johtopäätöksesi, etkä olisi vain ”jossain oli juttua” tasoisten tarinoiden varassa.

Ole hyvä :)
 

F1-fani82

Well-known member
Liittynyt
26.11.2007
Viestit
8512
Sijainti
Vantaa
Koska aloit selittämään asiaa minulle ja kirjoitit: ”Jossain oli juttua, että Russell oli pyytänyt tallimääräystä, että sijoitukset pitää palauttaa stopista johtuen.” Joukkueesi propagandavastaava comm tykkää esittää omia tulkintojaan, joten avuliaana ihmisenä sinua kohtaan kerroin, että keskustelu kuultiin myös lähetyksessä. Jos siis vaikka haluaisit tehdä omat johtopäätöksesi, etkä olisi vain ”jossain oli juttua” tasoisten tarinoiden varassa.

Ole hyvä :)
Myönnän että lainaus Hallikaiselle jäi tekemättä tosiaan, pahoittelut siitä. En tosiaan viitsi itse kaivaa tietoa kaikista asioista, joten kiitos. Delegointi on tuttua, tulen tekemään jatkossakin jos noin auliisti kerrot ;)
 
Viimeksi muokattu:

comm

Well-known member
Liittynyt
25.3.2012
Viestit
3266
Koska aloit selittämään asiaa minulle ja kirjoitit: ”Jossain oli juttua, että Russell oli pyytänyt tallimääräystä, että sijoitukset pitää palauttaa stopista johtuen.” Joukkueesi propagandavastaava comm tykkää esittää omia tulkintojaan, joten avuliaana ihmisenä sinua kohtaan kerroin, että keskustelu kuultiin myös lähetyksessä. Jos siis vaikka haluaisit tehdä omat johtopäätöksesi, etkä olisi vain ”jossain oli juttua” tasoisten tarinoiden varassa.

Ole hyvä :)
Kyllähän Russell sitä pyyteli, että paikat vaihdetaan. Kannattaa seurata, niin ehkä itsekin pysyy kärryillä.

Tässä nyt vaikka Toton haastattelusta, kun asiaa kysytään

[]imgur.com/a/toto-wolff-imola-gp-g0SssUT[/]
 
Viimeksi muokattu:

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Liittynyt
11.3.2020
Viestit
4831
Kuten olettaa saattoi, italiaanot kirjoittivat puuta heinää. Sikäläisillä on nyt niin paljon jännättävää etteivät pysy pöksyissään; on Antonellihypeä ja Neweylläkin piti olla Ferrarisopimus takataskussa jo aikoja sitten.

https://x.com/racefansdotnet/status/1796532555954495843?t=DRv3kAOajnIoQ2pHcRRiXg&s=19
Olihan tuo Italialaisten juttu niin paksu, etten hlökohtaisesti uskonut siihen tippaakaan. Mutta kyllähän ihan tämänkin jutun spekulaatiot Kimi Mersu-sitsistä jaksaa hymyilyttää. Ei se kenestäkään poikkeuksellista kykyä, että hyppää yli F3-sarjan.
Joku tais spekuloida (italialaiset), että Kimi ajaa Imolassa jo kisaa ykkösellä. Kaipa silläkin jokunen tuhat klikkausta saatiin.
 

Muucconen

Well-known member
Liittynyt
2.9.2018
Viestit
1177
Verrokkina toinen junnu Oliver Bearman tulee ajamaan ainakin kuudet perjantain harkat Haasilla tällä kaudella, jos olen oikein ymmärtänyt. Onko Antonellille mitään vastaavaa ohjelmaa tiedossa?
 

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Liittynyt
11.3.2020
Viestit
4831
Verrokkina toinen junnu Oliver Bearman tulee ajamaan ainakin kuudet perjantain harkat Haasilla tällä kaudella, jos olen oikein ymmärtänyt. Onko Antonellille mitään vastaavaa ohjelmaa tiedossa?
Miksi olisi? Tai no, kyllähän Williamsille fyffe kelpaa, jos löytyy maksaja.
Ollillehan on paikka ensi kaudeksi Haasille, "kaikkien" mukaan.
 

SJ

F1 asijan tuntia
Liittynyt
6.9.2011
Viestit
5254
Miksi olisi? Tai no, kyllähän Williamsille fyffe kelpaa, jos löytyy maksaja.
Ollillehan on paikka ensi kaudeksi Haasille, "kaikkien" mukaan.
On vaan ajanut F2-sarjassa Kiminelliäkin heikommin. Paljon riippuu hänen kohdallaan varmasti näistä F1-harkoista.
 

Muucconen

Well-known member
Liittynyt
2.9.2018
Viestit
1177
Miksi olisi? Tai no, kyllähän Williamsille fyffe kelpaa, jos löytyy maksaja.
Ollillehan on paikka ensi kaudeksi Haasille, "kaikkien" mukaan.
Kai Antonelli laitettaisiin jollain värkillä ajamaan perjantain harkkoja edes jonkun kerran, jos kaveria oltaisiin oikeasti nostamassa kisakuljettajaksi ensi kaudelle. Hype taitaa kuitenkin olla enemmän osastoa ”paljon puhetta, vähän villoja”.
 

speedman

race is in my head
Liittynyt
26.10.2008
Viestit
1312
Kai Antonelli laitettaisiin jollain värkillä ajamaan perjantain harkkoja edes jonkun kerran, jos kaveria oltaisiin oikeasti nostamassa kisakuljettajaksi ensi kaudelle. Hype taitaa kuitenkin olla enemmän osastoa ”paljon puhetta, vähän villoja”.
Niinpä. Jotkut porskuttaa luokka/vuosi krrrallaan ja aina kärjessä. Jotkut sitten sulaa jossakin vaiheessa. Pää, sanon minä, ei kestä
 

Joel Hallikainen

Muusikko
Liittynyt
17.1.2017
Viestit
4162
Totolla ollut suht iso haarukka mitä tulee korvaajan kokemukseen. Haluaisi laittaa Hamiltonin tilalle hallitsevan triplamestarin tai alaikäisen jannun joka ajoi vielä puoli vuotta sitten F4:sia. Kun ensimmäiset Antonellin Mersuhuhut alkoivat niin sällihän ei ollut ajanut F2-autojakaan vielä ollenkaan. Toto ottaa nyt ilon irti tyhjällä tuolillaan niin ehkä samalla unohtuu tämä Mersuhistorian surkein autokin jolla parhaillaan rimpuillaan.
 

TeamVerstappen

Max Verstappen & Red Bull Racing
Liittynyt
17.1.2023
Viestit
273
Toto ottaa nyt ilon irti tyhjällä tuolillaan niin ehkä samalla unohtuu tämä Mersuhistorian surkein autokin jolla parhaillaan rimpuillaan.
Juuri tämä. Horner hyvin sanoi tästä vähän aikaa sitten.
Horner: "I don't think Toto's problems are his drivers," he continued. "I think he's probably got other elements he needs to be focusing on rather than focusing on drivers that are unavailable."
 
Ylös