Rentta
Well-known member
Nooh ne on sitä samaa porukkaa joiden mielestä lewisillä on ehdottomasti komein potta tällä kaudella.Ihme! Siinä on taas pari järkiperustetta poikineen...
Nooh ne on sitä samaa porukkaa joiden mielestä lewisillä on ehdottomasti komein potta tällä kaudella.Ihme! Siinä on taas pari järkiperustetta poikineen...
Tai niiden, joiden mielestä vois jo siirtyä pytylle.Nooh ne on sitä samaa porukkaa joiden mielestä lewisillä on ehdottomasti komein potta tällä kaudella.
Varmaan ohjaavat ilmaa/pakokaasuja keskilinjalle diffun päälle. Viime vuonnahan niitä vissiin ohjailtiin starttimoottorin koloa kohti.Tupladiffuhan se sieltä pilkottaa. Ei ollut viimevuonna ei.
Mistä tuohon tulee ilmavirta?
Varmaan ohjaavat ilmaa/pakokaasuja keskilinjalle diffun päälle. Viime vuonnahan niitä vissiin ohjailtiin starttimoottorin koloa kohti.
Kiitos näistä kaikista kuvalinkeistä! Löytyy ihan mielenkiintoisia yksityiskohtia. Kysymyksiäkin heräsi, kuten esim mihin tuo laskeutuvien ponttoonien ja lattian välinen reikä johtaa? Perään tietysti, mutta tarkemmin ottaen.Auton pysäytti radalle jokin johtosarjaan liittyvä vika ja ainakin itse sain sellaisen käsityksen, että katteiden palaminen johtui ihan vain ylikuumenemisesta. Eivät siis liittyneet välttämättä toisiinsa.
Mikä reikä? Olisit nyt ko. kuvan linkin kopsannut edes...Kiitos näistä kaikista kuvalinkeistä! Löytyy ihan mielenkiintoisia yksityiskohtia. Kysymyksiäkin heräsi, kuten esim mihin tuo laskeutuvien ponttoonien ja lattian välinen reikä johtaa? Perään tietysti, mutta tarkemmin ottaen.
4 molemmilla sivuilla + alin taso koko leveydeltään lienee 9 yhteensäViisi elementtinenhän tuo on
Itse näen 54 molemmilla sivuilla + alin taso koko leveydeltään lienee 9 yhteensä
ei niitä noin lasketa.4 molemmilla sivuilla + alin taso koko leveydeltään lienee 9 yhteensä
lähde: Autosport.comNico Rosberg on vakuuttunut siitä, että Mercedes on paljon vahvemmassa asemassa vuoden 2013 Formula 1:sten MM-sarjassa kauden toisten testien avauspäivän jälkeen.
Saksalainen päihitti Lotus tallin Kimi Räikkösen 0,007 sekunnilla talven toisien testien avauspäivänä Barcelonassa.
"Auto tuntuu kunnolliselta siellä. Se on hyvä alku", Rosberg sanoi.
"Se on paljon, paljon parempi pohja. Voit tuntea sen, että painopiste on alempana. Aero on parempi. Alusta on parempi."
"Se tuntuu paljon vahvemmalta. On ilo ajaa, koska se on paljon nopeampi kuin viime vuonna."
Rosbergin ainoa varoituksen sana on koskien auton luotettavuutta.
Vaihdelaatikko-ongelmista johtuen hän ehti ajamaan ainoastaan 54 kierrosta tiistaina verrattuna vertailukohtana Ferrariin ja Fernando Alonson 110 kierrokseen.
Mercedes oli myös kärsinyt teknisistä ongelmista Jerezin testeissä.
"En saanut kovin montaa kierrosta", Rosberg sanoi.
"Se on vähän sääli, varmasti. Meidän täytyy työskennellä tämän vuoksi.
"Meillä on muutamia luotettavuusongelmia tällä hetkellä. Jokatapauksessa olemme varmasti menossa oikeaan suuntaan."
Jospa jatkossa edes yrittäisit hieman suomentaa itse/ tai korjaat kääntäjän virheet sen sijaan. että suoraan copypasteat googeli translaattorin tuloksen
Komp. Pää hajoaa noiden "käännösten" kanssa.Jospa jatkossa edes yrittäisit hieman suomentaa itse/ tai korjaat kääntäjän virheet sen sijaan. että suoraan copypasteat googeli translaattorin tuloksen