Vein Samsung Gear S3:mosen takuuhuoltoon. Hankittu vajaa vuosi sitten, toimi huhtikuuhun saakka kerrassaan mainiosti kunnes tuli uusi softapäivitys, sen jälkeen akku reilusti alle vuorokaudessa tyhjä, aikaisemmin kesti reilut kolme päivää. Voi toki olla sattumaakin, mutta näköjään aika monta kohtalotoveria, kun netistä hieman etsii. Tehdasasetuksille olen palauttanut jo useamman kerran, samoin pistänyt kokeeksi pois päältä kaikki virtaa kuluttavat "ylimääräiset" toiminnot, mutta lopputulos aina sama. Laiskuuttani en ole jaksanut viedä huoltoon aiemmin, mutta nyt hiffasin, että Samsung antaa itse laitteelle 24 kk:n takuun, mutta akulle vain 12 kk, joten vein nyt sitten huoltoon ennenkuin loppuu takuu kuun lopussa.
Laitteesta en ole varsinaisesti mitään maksanut, ostin vaimolle viime vuonna Galaxy S8:n ja toi tuli siinä kylkiäisenä "ilmaiseksi". 699,- oli tuolloin yhteishinta, ihan terpeeksi toki tuokin.
Ironista kyllä, sen päivityksen, jonka jälkeen ongelmat alkoivat, piti kuulemma fiksata akkuongelmat, joita mulla ei edes ollut, siis ennen sitä päivitystä...
Paluu vanhempaan versioon vaatisi sen verran säätämistä, että en viittiny edes yrittää, etenkin kun saattaa hyvinkin olla, että lähtee siinä samalla takuukin.