Merkityksettömät ilmoitukset 1/2018

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
i-m-1-so-why-try-harder-t-shirt-fatboy-slim-funny-slogan-tee-11.jpg

Myin vanhan puutarhatraktorin rikkinäisenä naapurille 250€:lla. Uusi osa jolla sen saa (luultavasti) kuntoon maksaa about 330€. Olin vähän kahden vaiheilla alanko edes yrittää laittaa sitä kuntoon, kun en ole 100% varma onko siinä muutakin vikaa, mutta nytpä ei tarvitse sitäkään enää arpoa. Ehjättynä siitä olisin saanut ehkä 700€ joten tulee luultavasti vähän takkiin siinä, mutta elämä on.

Matkustin lauantai-iltana taksilla Vihdissä sijaitsevaan Satulaseppä -ravintolaan nauttimaan alkoholijuomia. Pidän Satulaseppää parhaana ravintolana, jossa olen koskaan käynyt.

4854238919_d6442a50f4_b.jpg

Piti muuten kertomani, että taksimatka Satulaseppään oli noin seitsemän kilometriä ja se maksoi noin kaksikymmentä euroa.

Millois oopee on tullut takaisin? Kuis kauan ehti olla poissa? Vai oliko poissa ollenkaan?

Millois oopee on tullut takaisin? Kuis kauan ehti olla poissa? Vai oliko poissa ollenkaan?

Tais tossa olla lähemmäs kolme vuotta taukoa, en ole ihan varma eikä kai sillä nyt edes niin väliä.

Takaisintulosta en tiedä, kunhan nyt tulin sanomaan, notta morjens, olen edelleenkin hengissä.

Aika kuollut mesta näköjään...

Tais tossa olla lähemmäs kolme vuotta taukoa, en ole ihan varma eikä kai sillä nyt edes niin väliä.

Takaisintulosta en tiedä, kunhan nyt tulin sanomaan, notta morjens, olen edelleenkin hengissä.

Aika kuollut mesta näköjään...
Lämmin kesä