Polar sanoi:
Tunnustan hidasälyisyyteni, mutta en ymmärrä mitä 50-luvun formulakuskilla on tekemistä Häkkisen tai Schumin kanssa vai onko kyseesä joku toinen Peter Collins?
Kyseinen herra oli siis Lotuksen tallipäällikkö. Keijo Rosberg oli jo tehnyt sopimuksen Frankin kanssa Häkkisen siirtymisestä Williamsille kaudesta -93 eteenpäin. No sitten kävi niin, että Williams unohti ilmoittautua sarjaan ja tarvitsi kaikkien mukana olevien tallien luvan päästä mukaan. Noh, Peter Collins, tietoisena Häkkisen kyvyistä, laittoi ehdoksi sen, ettei Frank vie Häkää, niin pääsee mukaan sarjaan. Tuohon siis tyssäsi Häkän nousu Williamsille.
Keijo ja Häkä eivät tätä kuitenkaan nielleet, vaan Keijo soitti vanhalle pomolleen Ronille(tälle niin kovasti parjatulle k*sipäälle), että miten on, onko se Senna tulossa vai ei? No Ron siihen, että eipä tuosta ota selvää mutta otetaan Mika varalle. Jos se ei tulee pääsee kisaamaan, jos tulee on vuoden testikuskina! Tuosta eteenpäin loppu onkin historiaa!
Ja sitä en rupea uusiksi vääntämään miten olisi käynyt JOS... Meni kuten meni, Schumi on tilastojen valossa suurin mutta jopa hän tietää, ja epäilemättä kunnioittaa Häkää yhtenä parhaimpana, ja ehkäpä jopa ainoana kunnollisena vastustajan! :ahem:
Polar sanoi:
Tokihan tämä kaikki on vain spekulointia mitä olisi voinut tapahtua, eikä Schumin
poissaoleminen muutamasta kisasta mitenkään vähennä Häkkisen mestaruuden arvoa. Olihan kuiten Mikankin hermot aika tiukalla Monzassa ja muutenkin sai vääntää Irvinen kanssa loppuun asti. Luulen vain, että Schumin mukana ollessa taistelu olisi voinut päättyä toisin tai ainakin se olisi ollut paljon tiukempaa.
Tähän sanoisin juurikin niin, että McLarenin luotettavuusongelmat antoivat Irvinelle mahdollisuuden haastaa! Irvine oli oikeaan aikaan oikeassa paikassa, eli keräämässä ne maksimipisteet! Tuo nukahtaminen olikin sitten outo tapaus, vähän sama kuin Sennan nukahtaminen Monacossa, oliko se nyt -88?