Balthazar
Luonnollisesti.
Vaikkei tämä ihan aiheeseen liitykään, niin kerrataanpa tässä vähän kulunutta kautta.
Tässä pistetaulukon kärkipään tallien ja kuljettajien pisteet kauden ajalta jaettuna neljään jaksoon. (Kautta ovat hallinneet Ferrari alkukaudesta ja Williams loppukaudesta, mutta myös McLaren/Kimi on toisinaan sinnitellyt kärkitallien kyydissä ja hyötynyt niiden sähläämisestä.)
tallit:
1/4 (AUS - SMR)
1. McLaren 51
2. Ferrari 32
3. Renault 26
4. Williams 23
2/4 (SPA - CAN)
1. Ferrari 53
2. Williams 41
3. Mclaren 25
4. Renault 21
3/4 (EUR - GER)
1. Williams 54
2. Ferrari 35
3. Mclaren 27
4. Renault 19
4/4 (HUN -
Renault 12
Mclaren 12
Williams 11
Ferrari 1
kuskit:
1/4 (AUS - SMR)
1. KR 32
2. MS 18
5. RS 13
6. JPM 10
2/4 (SPA - CAN)
1. MS 36
2. JPM 21
3. RS 20
4. KR 19
3/4 (EUR - GER)
1. JPM 34
2. RS 20
4. MS 17
6. KR 11
4/4 (HUN -
KR 8
JPM 6
RS 5
MS 1
Räikkösen sijoitukset neljänneksillä ovat olleet 1., 4. ja 6. Laskeva käyrä selittyy osin keskeytyksillä, mutta enemmän kuitenkin tilanteen normalisoitumisella ts. sillä, että Ferrari ja etenkin Williams saivat kauden edessä aktinsa kasaan.
1. neljännes meni putkeen KR:ltä, 2. MS:lta ja 3. JPM:lta. Menisikö 4. sitten RS:lta - vai FA:lta?
Tässä pistetaulukon kärkipään tallien ja kuljettajien pisteet kauden ajalta jaettuna neljään jaksoon. (Kautta ovat hallinneet Ferrari alkukaudesta ja Williams loppukaudesta, mutta myös McLaren/Kimi on toisinaan sinnitellyt kärkitallien kyydissä ja hyötynyt niiden sähläämisestä.)
tallit:
1/4 (AUS - SMR)
1. McLaren 51
2. Ferrari 32
3. Renault 26
4. Williams 23
2/4 (SPA - CAN)
1. Ferrari 53
2. Williams 41
3. Mclaren 25
4. Renault 21
3/4 (EUR - GER)
1. Williams 54
2. Ferrari 35
3. Mclaren 27
4. Renault 19
4/4 (HUN -
Renault 12
Mclaren 12
Williams 11
Ferrari 1
kuskit:
1/4 (AUS - SMR)
1. KR 32
2. MS 18
5. RS 13
6. JPM 10
2/4 (SPA - CAN)
1. MS 36
2. JPM 21
3. RS 20
4. KR 19
3/4 (EUR - GER)
1. JPM 34
2. RS 20
4. MS 17
6. KR 11
4/4 (HUN -
KR 8
JPM 6
RS 5
MS 1
Räikkösen sijoitukset neljänneksillä ovat olleet 1., 4. ja 6. Laskeva käyrä selittyy osin keskeytyksillä, mutta enemmän kuitenkin tilanteen normalisoitumisella ts. sillä, että Ferrari ja etenkin Williams saivat kauden edessä aktinsa kasaan.
1. neljännes meni putkeen KR:ltä, 2. MS:lta ja 3. JPM:lta. Menisikö 4. sitten RS:lta - vai FA:lta?