OoPee
Nuori ikäisekseen
No juu kato se on toki niin, että sinä teet sillai ku itte kattot parhaaks ja minä taas niinku minä asian näänml sanoi:Juuri näin. :thumbup: OoPee on nyt hieman hakoteillä ...
No juu kato se on toki niin, että sinä teet sillai ku itte kattot parhaaks ja minä taas niinku minä asian näänml sanoi:Juuri näin. :thumbup: OoPee on nyt hieman hakoteillä ...
Soitetaan hotlineen? :eek!:Captain Howdy sanoi:Oonksä mä koskaan kertonu teille miten macintoshissa noi hommat hoituu?![]()
Ei mitään ongelmaa! :ahem:312T4 sanoi:Mulla tuo homma on ainakin toiminut moitteitta:ahem:
Ilmeisesti saksalaiset windowsit ovat reikäisempiä kuin suomalaiset.OoPee sanoi:No juu kato se on toki niin, että sinä teet sillai ku itte kattot parhaaks ja minä taas niinku minä asian nään![]()
Jotka välittävät tiedon eteenpäin Steve Jobsin tilastoihin taas yhdestä uudesta tyytyväisestä Mäkkikäyttäjästä.OoPee sanoi:Soitetaan hotlineen? :eek!:
Niin tai vaihtoehtoisesti mulla on ne tärkeet päivitykset dzeedeelläml sanoi:Ilmeisesti saksalaiset windowsit ovat reikäisempiä kuin suomalaiset.![]()
Polttelen tassa just service pack kakkosta ceedeelle. :jaska:OoPee sanoi:Niin tai vaihtoehtoisesti mulla on ne tärkeet päivitykset dzeedeellä![]()
Ei kannata! Riittää kun aktivoit sen perus-XP:n palomuurin. Päivitykset voit unohtaa. Varma tieto! :ahem:Tblair sanoi:Polttelen tassa just service pack kakkosta ceedeelle. :jaska:
Vittu kannttaaks sita paskaa edes asentaa!!!!
Teba unohda kaikenmaailman XP:t! Commandore64:n joku on saanut nettiin, hanki sellanen!OoPee sanoi:Ei kannata! Riittää kun aktivoit sen perus-XP:n palomuurin. Päivitykset voit unohtaa. Varma tieto! :ahem:
Itse olen asentanu ton useammalle koneelle sekä duunissa about 130 työasemalle (tosin en käsin vaan SMS-serverin kautta). Kertaakaan ei oo sukannuPyrys sanoi:Minäkin jouduin formatoimaan koko kovalevyn kun erehdyin sen hemmetin sp2:n asentamaan..
Ei tartte edes konetta, riittää kun osaa viheltää oikeessa tahdissa puhelimeen :eek!:jaska sanoi:Teba unohda kaikenmaailman XP:t! Commandore64:n joku on saanut nettiin, hanki sellanen!
Oon amatööri (vain 3 konetta) mutta kertaakaan ei ole mullakaan sukannut :nope:OoPee sanoi:Itse olen asentanu ton useammalle koneelle sekä duunissa about 130 työasemalle (tosin en käsin vaan SMS-serverin kautta). Kertaakaan ei oo sukannu![]()
Miten sä luulet mun täällä surffaafanOoPee sanoi:Ei tartte edes konetta, riittää kun osaa viheltää oikeessa tahdissa puhelimeen :eek!:
Ajattelin opetella viheltämään fakseja, niin ei tarvitsisi kävellä oman faksin luo. Säästyis aikaa.OoPee sanoi:Ei tartte edes konetta, riittää kun osaa viheltää oikeessa tahdissa puhelimeen :eek!:
No toi kieltämättä selittäis useammankin sun viestisi sisällönjaska sanoi:Miten sä luulet mun täällä surffaafan![]()
Mulla on siina nyt Norton Internet Security.OoPee sanoi:Ei kannata! Riittää kun aktivoit sen perus-XP:n palomuurin. Päivitykset voit unohtaa. Varma tieto! :ahem:
No ei se lähettäminen vielä mitään, mutta vastaanotatteassa on oltava pirun tarkkana :eek!:ml sanoi:Ajattelin opetella viheltämään fakseja, niin ei tarvitsisi kävellä oman faksin luo. Säästyis aikaa.