Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tyypit jostain dinosaurusten aikakaudelta väittää, ettei aina olisi ollut olemassa ketsuppia, hammastahnat tuubissa tai perunamuussista tehtyjä perunoita!

Olga sanoi:
Onko se tuo se tarkkisluokka?

-60 luvullahan ne olivat tarkkailuluokkia, nykyään puhutaan erityisluokista, pienluokista; erityisen tuen tarvitsevista oppilaista, joilla on ongelmia erilaisilla kognitiivisilla osa-alueilla.

Micael sanoi:
-60 luvullahan ne olivat tarkkailuluokkia, nykyään puhutaan erityisluokista, pienluokista; erityisen tuen tarvitsevista oppilaista, joilla on ongelmia erilaisilla kognitiivisilla osa-alueilla.
Semmosiin pistetään kaikenmaailman munapäät, pellet ja idiootit, mutta eihän sitä saa sanoa.

kouvotsvoni sanoi:
Semmosiin pistetään kaikenmaailman munapäät, pellet ja idiootit, mutta eihän sitä saa sanoa.

Ei niin. Tosiasiassa ovat älykkäitä, hoksaavaisia, lahjakkaita oppilaita, kunhan vaan osaa mennä heidän tasolleen ymmärtämällä lähtökohtansa ja osattava ikäänkuin johdatella opetuksessakin asiat oikealla tavalla.

Keskinäinen luottamus on avainsana.

Ja joskus sieltä lähtee sitten ihan kunnollisia kansalaisiakin!

Siis sieltä erityisluokalta.

Viimeksi muokattu:
Runar ja Kyllikki sanoi:
Yks hyvä konsti on kans kaataa kahvia tai muuta vastaavaa päälle, niin fuskua ei niin hyvin huomaa! Hernekeittokin on erinomaista siihen tarkoitukseen paremman peittävyytensä takia.

- Yks kuppi kahvia, kiitos.
- Ei oo just nyt. Saisko olla jotain vastaavaa?
- Joo, vaikka hernekeittoa.
- :doubtful: :eek!:

Mulla on ihan hyvä fiilis, mutta täällä duunissa on jengi vähän apealla fiiliksellä. Eräs entinen työntekijä nimittäin kuoli eilen syöpään. Tunsin kyllä itsekin hänet, sillä pari kuukautta ehdin olla täällä töissä ennen kun hän lopetti..
Tämän poismenneen naisen sisko on täällä edelleen töissä, joskin ollut nyt sairaslomalla jonkun aikaa. Vähän hankala vaan suhtautua tilanteeseen, kun joillain on suurikin suru.

Jacques sanoi:
Mulla on ihan hyvä fiilis, mutta täällä duunissa on jengi vähän apealla fiiliksellä. Eräs entinen työntekijä nimittäin kuoli eilen syöpään. Tunsin kyllä itsekin hänet, sillä pari kuukautta ehdin olla täällä töissä ennen kun hän lopetti..
Tämän poismenneen naisen sisko on täällä edelleen töissä, joskin ollut nyt sairaslomalla jonkun aikaa. Vähän hankala vaan suhtautua tilanteeseen, kun joillain on suurikin suru.
Joo, vastaava tilannehan oli meilläkin/mullakin jokin aika sitten, sillä erolla että kerkesin hieman pidempään olla töissä samaan aikaan tämän menehtyneen kanssa.
Apeat oli fiilikset silloin ja apeat ne on vieläkin kun asia tulee puheeksi, mutta muuten yleiset fiilikset ovat asettuneet uomiinsa.

Jacques sanoi:

Myötätunto ja kuuntelu auttaa surijaa.

Miguel sanoi:
Mulla tekee tiukkaa taas noiden sokkeloiden kanssa. Mun 3D hahmotus on paljon vahvempi kuin 2D. :thumbfh:

Blonde_Maze_Puzzle.gif

Hö! Kummastakaan sokkelosta ei pääse ulos! :nope:

Helvetin kipee selkä.:mad_old: :jaska: :(

Maanantaina hierroja. Kävin uimassa, mutta ei se auta. Pitäis ottaa pitkä saikku. Laitoin tikru-salvaa niskaan hartioihin ja love-handeleihin. Nyt dunkkaa koko kaverin kämppä.:eek:

Hämmentynyt...nyt ei oikein pysty keskittymään mihinkään. :dunno: