Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jussi sanoi:
Ennen kahdeksaa! Teillähän on ripeä tahti töissä :thumbdown
Niin meillä. Olen itseni ohella myös esimieheni, työhuonekaverini sekä pari muuta. Tilanteesta saisi jopa hyvän sketsin. Jos joku tulisi valittamaan, ohjaisin hänet seuraavalle henkilölle jne. Jokaisessa paikassa olisin itse vastassa. :thumbup: :D :eek:

:D Haukuit itse itsesi :D

No mulla on vähän sama tilanne, kun olen "etäispesäkkeenä" meidän tiimistä yksin täällä Mansessa.

Ilta-aurinko paistaa, saunottu ja saunakahvit juotu. Eipä siis puutetta kummempaa.

Hieman outo 'stressiolo'. Taidan mennä taas nukkumaan. :dunno:

Meni yläselkä jumiin saven ja hiekan lapiomisesta. Kolmas ilta 1.5 tunnin päivittäistä lapiointisessiota. Lenkki ja kuntosali samalla kertaa.

Saunan jälkeen rento fiilis, terassilla tuli istuttua ja katsottua auringonlaskua metsänrajan taakse, upeeta, kesä tulee.:)

Moe Szyslak sanoi:
Täällä Rovaniemellä oli aika valoisaa vielä klo 22.:eek:

Kohtahan siellä koittaa aika keskiyön auringon. Silloin voi mennä kapakkiin ja tilata auringonnousua auringonnoususta auringonlaskuun ja talon laskuun; saapi ryypätä koko kesän.

Viimeksi muokattu:
Odottelen... saattaa aamulla olla ns. pahaelämä. Whittu - sanois äänitysmies Esko.

Käytiin entisen työkaverin kanssa pitkällä lounaalla. Oli hyvää. :ahem:

Sam sanoi:
Pitkä lounas taitaa tyypillisesti olla :alppu:
Ei ollut :alppu: oli muuten vain pitkä ja perusteellinen. :cool: Nyt vois ottaa nokoset, mutta ei taitaisi olla oikein soveliasta. Normaalisti en lounastelua harrasta juuri sen takia, että sen jälkeen alkaa nukuttaa.

Olga sanoi:
Ei ollut :alppu: oli muuten vain pitkä ja perusteellinen. :cool: Nyt vois ottaa nokoset, mutta ei taitaisi olla oikein soveliasta. Normaalisti en lounastelua harrasta juuri sen takia, että sen jälkeen alkaa nukuttaa.

Otitteko jälkkäriksi banaanit-halki?