Vellu
Kuninkaalleninen
Onnittelut ja myötätunnot kaikille niitä tarvitseville ja ne ansaitseville.
patriot sanoi:Huojentunut! Valmistuin tänään sitten lopulta. No ei mennyt kun vuoden yliaikaa, nyt olen samassa klubissa Jaskan ja Jacqueksen kanssa. Eli tradenomiklubilla tavataan.![]()
Taisi Alonso painostaa nyt Ruunarin virheeseen, koska satuin katsomaan kalenteria ja talviseisokki näyttäis olevan vasta huomenna.Runar ja Kyllikki sanoi:Erinomaisen hieno, koska tänään on talvipäivän seisaus ja nyt aletaan mennä päivien pituuden osalta kesään päin! :thumbup:
Kiitos muuten, oli kiva yllätysS.A sanoi:On tullut hirveän hyvä mieli parin joulukortin ansiosta.![]()
Esim. jos lentää pyörän kanssa nurin, niin kannattaa se 'vastaanottava' käsi laittaa auton renkaan alle yliajettavaksi ja ottaa se isku vastaan esim. kypäräpäisellä päällä.:ahem:Olga sanoi:Toki toki, kun se heittäytyminen on etukäteen tiedossa. Entäpä, kun ihan yllättäen 'heittäydyt' vatsalleen niin, että jalka/jalat on kiinni eikä käsilläkään oikein pysty ottamaan 'vastaan'. :mad_old:
Itsellä oli talviseisokki, mutta meni poisburb sanoi:Taisi Alonso painostaa nyt Ruunarin virheeseen, koska satuin katsomaan kalenteria ja talviseisokki näyttäis olevan vasta huomenna.
Ja Wikipediasta tarkastettuani huomaan tarkan hetken olevan 22.12. klo 2.22.
Ole hyvä!patriot sanoi:Kiitos kaikille onnitteluista tasapuolisesti. Kohti uusia seikkailuja.![]()
Tänään tuli taas soittoja ja soiteltua. En taida ehtiä opinahjoon kevätlukukaudellakaanMoe Szyslak sanoi:Mulla on huojentunut mieli. Duunit tehty tältä vuodelta ja sitten vaan jännätään, mitä se lopullinen myynti on.:ahem:
(Ja paljonko napsuu jaskoja eli bonuksia).![]()
burb sanoi:Taisi Alonso painostaa nyt Ruunarin virheeseen, koska satuin katsomaan kalenteria ja talviseisokki näyttäis olevan vasta huomenna.
Ja Wikipediasta tarkastettuani huomaan tarkan hetken olevan 22.12. klo 2.22.
Juskanen sanoi:Nyt kyllä levottomuus pyrkii valtaamaan mielen. Aijai![]()
Captain Howdy sanoi:Flunssa. :frown:
Voi harmi. :frown:Captain Howdy sanoi:Flunssa. :frown:
Ruusperi hoitaa tervapuolen?Captain Howdy sanoi:Aina se kummasti jouluksi iskee..
No mulla on kuiva-ainekaapissa jallupullo ja tänään on saunavuoro.
Jos ei niillä taivu niin sitten saa lentsu olla!