Sekava. Syntymää ja kuolemaa. Siskontyttö (joka on samalla kummityttöni ja lapseni kummi) sai lapsen pari yötä sitten. Viime yönä kuoli ystävä- ja sukulaispiiristä kaksi alle viisikymppistä. Tapaukset eivät liittyneet toisiinsa. Sydän petti kai kummallakin.
Koira kaivoi roskiksesta kakkavaipan ja söi 'suklaat'!
Tää on elämätä.
Sekava. Syntymää ja kuolemaa. Siskontyttö (joka on samalla kummityttöni ja lapseni kummi) sai lapsen pari yötä sitten. Viime yönä kuoli ystävä- ja sukulaispiiristä kaksi alle viisikymppistä. Tapaukset eivät liittyneet toisiinsa. Sydän petti kai kummallakin.
Koira kaivoi roskiksesta kakkavaipan ja söi 'suklaat'!
Tää on elämätä.
Eilen piti jo kirjoittaa että hyvä mieli tuli eilen töissä kun eri paikkakunnalla istuva työkaveri soitti kun pähkäili erään työongelman kanssa. Sanoi että arvasi että kun soittaa minulle niin multa löytyy ratkaisu ongelmaansa.
Oliko hän naispuolinen työkaveri? Olethan saanut jo vastapalveluksen?![]()
Ei kannata ihmetellä, että tulee "paskaa niskaan" jos sun kommentointi kaikessa naisiin liittyvässä menee tohon tyyliin.
Ei kannata ihmetellä, että tulee "paskaa niskaan" jos sun kommentointi kaikessa naisiin liittyvässä menee tohon tyyliin.
Ja liittymättömässä.
Som moroo!Aionkin vetäytyä. Moido!
Seuraava askel lie marttyyrivetäytyminen.
Olen siis teidän mielestänne paska tyyppi?
Olen siis teidän mielestänne paska tyyppi?
Ei kannata ottaa mallia tietyn tyyppisestä kommentoinnista, jos toisaalla valittelee osaamattomuuttaan naisasioissa. Raja mauttoman vitsin ja ihan tosi mauttoman välillä on nääs häälyvä.
Eikun sivistymätön moukka. Hyvin istut Vapaan puolelle, nääs.
Eikös kaikki Vapaalaiset?![]()