Rentta
Well-known member
Päivitys:
3445g, 50cm
Kasvaa kovaa vauhtia, kun kahdessa tunnissa tullut jo 145g lisää.![]()
Onnittelut täältäkin :thumbup:
Päivitys:
3445g, 50cm
Kasvaa kovaa vauhtia, kun kahdessa tunnissa tullut jo 145g lisää.![]()
Onnea:thumbup:Sisko rusautti pihalle 3300 grammaisen tyttömöhkäleen eilen illalla n. kello 22:00.
Epiduraali failasi jälleen kerran, joten mun puujalkavitsit eivät juuri puhelimessa naurattaneet.
Hehe!
Noh, kaikki kunnossa. Saattaa siskolle olut maistua, kunhan tuosta vähän voimia ehtii takaisin kerätä.
Sisko rusautti pihalle 3300 grammaisen tyttömöhkäleen eilen illalla n. kello 22:00.
Epiduraali failasi jälleen kerran, joten mun puujalkavitsit eivät juuri puhelimessa naurattaneet.
Hehe!
Noh, kaikki kunnossa. Saattaa siskolle olut maistua, kunhan tuosta vähän voimia ehtii takaisin kerätä.
Onnea kaikille asianosaisille
Saa nähdä hiipuuko Dompparin vauhti radalla, kun siitä tuli eno?
Sehän on jo. Vai onko minulta ohi muka mennyt kaikki?Onnea kaikille asianosaisille
Saa nähdä hiipuuko Dompparin vauhti radalla, kun siitä tuli eno?
Sehän on jo. Vai onko minulta ohi muka mennyt kaikki?
Oon ollut eno jo useamman vuoden.
Mites noi veneestä putoamiset.
Ei sillä että tämä liittyisi mitenkään mihinkään.
Njärghh... Siis ennen tuota eilisiltaistakin.Oot hidas.
Njärghh... Siis ennen tuota eilisiltaistakin.
Vai onko minusta ohi muka mennyt kaikki?
Huh, tuli ratkaistua uskomattomilla sosiaalisilla kyvyilläni yksi konfliktitilanne duunissa.
Hyvä fiilis!
Sisko rusautti pihalle 3300 grammaisen tyttömöhkäleen eilen illalla n. kello 22:00.
Hehe!
Vedit kyselemättä päin näköä?
Tosta sais Fingerporin aikaiseksi....mutta mua on vedetty pulkassa.