Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Niin maan väsynyt.

Samiksxiii!!!

Rankka työpäivä takana. Työkavereitten keskinäisten suhteiden selvittelyä puoli päivää. Itsehän olen suvaitsevaisuuden multihuipentuma ja siinä sivussa täydellinen esimerkki puolueettomuudesta, joten suvaitsen hankalampiakin ihmisiä ns. toisesta korvasta pihalle -periaatetta hyväksikäyttäen. Olis niiiiin paljon helpompaa ku osais olla välinpitämätön mulkero, mutta kukaan ei ole seppo syntyessään.

Vaikka Jacqu ehkä paheksuu niin \o/ KalPan voitosta sekuntia ennen päätössummeria Tapparaa vastaan!!!

Vaikka Jacqu ehkä paheksuu niin \o/ KalPan voitosta sekuntia ennen päätössummeria Tapparaa vastaan!!!
Kyllä aiheutti hihkumista täälläkin! 59!!59!!

Yksityinen mieliala muutenkin melko mainio. Töissä tuli kiitosta ja hyvää palautetta johdosta. Flunssa vaan meinaa iskeä, se vähän harmittaa.

Dompparin projekti ?
134931180_347671be56_o.jpg
Tuo kuva oli päätynyt eilen työmaalle erääseen työpisteeseen. Täällähän on mahdollisesti muitakin forumisteja kuin minä :nope:

Tuo kuva oli päätynyt eilen työmaalle erääseen työpisteeseen. Täällähän on mahdollisesti muitakin forumisteja kuin minä :nope:

Nojaa, ei foorumi välttämättä ole ainoa lähde (vaikkakin ajoitus on toki hyvä). Melko suosittu kuva tuo on.

Töikaverin isä potkassu tyhjää yöllä.. että sillä viisiin

Pistää vähän funtsimaan kun ei se tuota omaa isäukkoa montaa vuotta vanhempi ollut. :dunno:

Kävin näyttämässä lääkärille polvea. Nesteenpoiston seurauksena vierailu päättyi lopulta aika monen näytteen antamiseen. En ihan odottanut tällaista kun matkaan aamulla lähdin, mutta luulisi vaivojen syyn nyt selviävän. Kaipa tässä pitää siis jotenkin huojentunut olla.

Päätä särkee krapula, ensimmäinen yli kuukauteen. Vanhaksi vissiin tulossa, tai sitten vaan toleranssit nollassa..no eilinen olikin toleranssi-torstai, lauantaina sitten jaksaa ehken paremmin Tauskin keikalle, kun tulee lähibaariin.

Viimeeks mie olin pelkästään vittuuntunut. Nyt mie olen saatana vihanen!

Vitun vässykät perkele!