Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ahdistunut fiilis.
SAP:n erään transaktion pitäis (ainakin meillä) avata Acrobat Reader, mutta mulla ei tänään yhtäkkiä avaudukaan -> mun joka maanantaiset hommat tökkii nyt kyllä.

Edit: Heh, löysin keinon miten kiertää tuo vika. Ahdistunut fiilis on enää muisto vain.

Viimeksi muokattu:
En taaskaan nukkunut kunnolla viime yönä ja nyt väsyttää.

Mun ketuttaa tämä sadekeli, joka likaa vaatteet ja tekee väsyneeksi, ku on niin pimeetä. Tytöllä on joku kiukkukausi menossa tai uhmaikä tulossa ja mua ottaa kaikki päähän tänään. Kiitos ja anteeksi. Joulukin ärsyttää. Saamari!:jaska: :yuck: :( :mad_old:

Miss Piggy sanoi:
Mun ketuttaa tämä sadekeli, joka likaa vaatteet ja tekee väsyneeksi, ku on niin pimeetä. Tytöllä on joku kiukkukausi menossa tai uhmaikä tulossa ja mua ottaa kaikki päähän tänään. Kiitos ja anteeksi. Joulukin ärsyttää. Saamari!:jaska: :yuck: :( :mad_old:
Ettei vain tytön kiukkuisuus olis geeneissä? :D :wink:

Olga sanoi:
Ettei vain tytön kiukkuisuus olis geeneissä? :D :wink:

On. Valitettavasti. Mä perin tulisen temperamenttini vaariltani ja tyttö on periny sen multa. Lisäksi ollaan molemmat todella kovaäänisiä...:eek: :o

Miss Piggy sanoi:
On. Valitettavasti. Mä perin tulisen temperamenttini vaariltani ja tyttö on periny sen multa. Lisäksi ollaan molemmat todella kovaäänisiä...:eek: :o
Temperamenttihan on sivistyssana ja tarkoittaa pahantapaisuutta.

Jacques sanoi:
ei tule meiliä sitten lainkaan.. mieliala on tällä hetkellä aika alhaalla. :(
Voi harmi. Ehdin jo poistaa ison nipun mielenkiintoisia posteja, ainakin näitä, joka puolelta maailmaa oli tullut hyvin mielenkiintoisia sijoitustarjouksia. Yhdessä esitettiin, että voisin alkaa rahanpesijäksi. Muutama Rolex-replicamainos, yksi ehdotus tohtorin tutkinnon saamiseksi, ilman paikallakaan näyttäytymistä.

Olisit kertonut aiemmin niin olisin voinut välittää sulle vaikka Pm'nä.

Jacques sanoi:
ei tule meiliä sitten lainkaan.. mieliala on tällä hetkellä aika alhaalla. :(
Nosta mielesi ylös ja ota itse yhteyttä henkilökohtaisesti virmoihin.

Soittele, soittele ja soittele. Osoita olevasi aktiivinen khn!

Formulanomi sanoi:
Nosta mielesi ylös ja ota itse yhteyttä henkilökohtaisesti virmoihin.

Soittele, soittele ja soittele. Osoita olevasi aktiivinen khn!
niin kai sitten vissiin pitää..

Vetäisin äsken omenan palan henkeen ja oli aika kelju tilanne. :o
Tuntuneekohan herne nenässä samalta?

Tota vois kysyä tosiaan eräiltä forumisteilta, mutta en nyt mainitse ketään nimeltä, ettei ne vedä taas koko palkoa nenäänsä. :o

AJ sanoi:
Tota vois kysyä tosiaan eräiltä forumisteilta, mutta en nyt mainitse ketään nimeltä, ettei ne vedä taas koko palkoa nenäänsä. :o

M,,,M,,Mo,,,Mo,,,,ntako hernettä voi kerrallaan vetää nenuunsa?

Micael sanoi:
M,,,M,,Mo,,,Mo,,,,ntako hernettä voi kerrallaan vetää nenuunsa?