Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
On kai joku masennuskausi meneillään, mikään asia ei ole oiken kiinnostanut tai jaksanut innostaa pitkään aikaan. Kaikki asiat tuntuu ihan yhdentekeviltä, liekö sitten syysmasennusta vai mitä lienee.

Jason DeVillain sanoi:
On kai joku masennuskausi meneillään, mikään asia ei ole oiken kiinnostanut tai jaksanut innostaa pitkään aikaan. Kaikki asiat tuntuu ihan yhdentekeviltä, liekö sitten syysmasennusta vai mitä lienee.

Peesaan.

Tunteet heilahtelee laidasta laitaan. Mutta olen nyt kosketuksissa syvimmän olemukseni kanssa. Tiedän kuka olen, tiedän myös etten voi muuksi muuttua.

Nyt on aika kiva olo :) Tentti ohi, ja meni vissiin ihan ok. Pitäis mennä läpi kyllä. Aurinko paistaa ja mieli on odottavainen. Enää tää viikko... :thumbup:

Melko hyvät fiilikset, tässäpä melkein odottaa innolla tulevaa, ensi vuodelle kaksi loistavaa vaihtoehtoa, vielä pitäisi päättää kumpaan lähtee panostamaan... :confused: :ahem: :thumbup:

Josta tulikin mieleeni. En kai ole jättänyt kenenkään foorumistin luo Lohjan kirjaston kirjaa The murder at the vicarage?

S.A sanoi:
Josta tulikin mieleeni. En kai ole jättänyt kenenkään foorumistin luo Lohjan kirjaston kirjaa The murder at the vicarage?

Ei oo täällä ainaskaan. Täällon vaan Jenna Jamesonin elämänkerta.

Ärsyyntymys. Jumbon Citymarketin työilmoituksessa lupailtiin työssä olevan kilpailukykyisiä henkilökuntaetuja. Mitkähän ne edut ovat? Niin niitä ei ole.

Dominic sanoi:
Tunteet heilahtelee laidasta laitaan. Mutta olen nyt kosketuksissa syvimmän olemukseni kanssa. Tiedän kuka olen, tiedän myös etten voi muuksi muuttua.
Lievä vitutus ihmisten uskomattomasta typeryydestä.