Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
En mutta ois oottanu pommilta jotain paljon suurempaa. :rolleyes:

Nojaa.. oli tuo nyt kuitenkin aika iso yllätys.. Mä odotin jotain paljon pienempää tai vähäpätöisempää juttua (esim. että maikkari on saanut kuviokellunnan maailmancupin televisiointioikeudet tjsp). Että siinä mielessä voisi tuota jymy-yllätykseksi sanoa. :)

Nojaa.. oli tuo nyt kuitenkin aika iso yllätys.. Mä odotin jotain paljon pienempää tai vähäpätöisempää juttua (esim. että maikkari on saanut kuviokellunnan maailmancupin televisiointioikeudet tjsp). Että siinä mielessä voisi tuota jymy-yllätykseksi sanoa. :)
Olihan tuo aika pommi. Minä sain siitä lopettamisilmoituksesta sellaisen käsityksen, että sen päätöksen nimenomaan olis tarkoitus pitää. Oli kaikki pressit paikalla jotta sitä ei vois perua :dunno:

Olihan tuo aika pommi. Minä sain siitä lopettamisilmoituksesta sellaisen käsityksen, että sen päätöksen nimenomaan olis tarkoitus pitää. Oli kaikki pressit paikalla jotta sitä ei vois perua :dunno:

No niimpä. Mitäs jos alettaisiinkin puhumaan takinkääntäjä Ahosesta :D:D

Just nyt vituttaa kaikki energiset ja positiiviset ihmiset.

Vätystää totaalisesti, päätä juimii, kurkku karhea. Toivottavasti ei ole se viikkojen flunssa tulossa.:yuck: Pari kolme pv voisi vaikka sairastaa... peiton alle nokosille...:dunno:

Pettynyt. Odotin tulossa olevaa postilähetystä, mutta ovensuussa olikin vain CityMarketin Mammuttitarjouslehti. :o No, jospa huomenna. :wink:

Ihan hyvin meni! Pääsin Häkkisestäkin kirjoittamaan!
(---> aiheena urheilijan mentaliteetti lopettamisen jälkeen ja höpös pöpös.) :thumbup:

EDIT: JAAHA; VOIHAN BITTU! Kirjoitin sitten äikän esseeseen kovat löpinät Janne Ahosen onnistuneesta uran lopettamisesta! No eikös se JUST sitten tänään tehnyt paluun. :D :D :D :D

Viimeksi muokattu:
EDIT: JAAHA; VOIHAN BITTU! Kirjoitin sitten äikän esseeseen kovat löpinät Janne Ahosen onnistuneesta uran lopettamisesta! No eikös se JUST sitten tänään tehnyt paluun. :D :D :D :D
Kai perustelit siinä perusteellisesti miksi on varmaa ettei Jannea enää hyppimässä nähdä

L

Kai perustelit siinä perusteellisesti miksi on varmaa ettei Jannea enää hyppimässä nähdä

L

En, mutta otin Janne Ahosen hienoksi esimerkiksi ihmisestä, joka on aloittanut tasapainoisen elämän. Vastavedoiksi kerroin esim. Kankkusen(!), Myllylän ja muutaman muun alkoholiongelmista. Ne kyllä tulee niin nauramaan partaansa.

No ku mä laitoin sen niin myöhään, ettei se ehtinyt lähteä enää samana päivänä. Eiköhän se huomenna tule.
Niin arvelinkin. Jospa huomenna. :ahem:

Maanantait on ihquja. Varsinkin näin aamuisin. :doubtful:
Aamusta huolimatta päivä meni ihan ok. Mitä nyt olin unohtanut yhden kokouksen, joka viivästytti kotiinlähtöä. :doubtful: 'Onneksi' noita tylsyyden huipentumia on tällä viikolla useampiakin. :o

En, mutta otin Janne Ahosen hienoksi esimerkiksi ihmisestä, joka on aloittanut tasapainoisen elämän. Vastavedoiksi kerroin esim. Kankkusen(!), Myllylän ja muutaman muun alkoholiongelmista. Ne kyllä tulee niin nauramaan partaansa.
Harmittaaksua tosi kovasti jos kerron, että tieto Ahosen paluusta tuli eilen?

Ihan tyytyväinen. Yksi tentti taas takana ja eiköhän tullut raapustettua ihan riittävästi tuubaa. Eikun uutta putkeen...