Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jotenkin tuntuu ettei Suomesta edes löydy puoluetta, joka edustaisi mun etuja.

Porvarit toimii liike-elämän ja teollisuuden rakkikoirana. Hurreja sponsoroidaan miljoonilla ja omistavat puolet Suomen taloudesta. Kristillisillä on liian äärioikeistolaiset mielipiteet. Persut on suvaitsemattomia. Demarit höpisee eikä niillä ole munaa lyödä nyrkkiä pöytään. Kommarit tappelee enämpi keskenään kuin toisten kanssa. Vihreät on vesimelooneja ja ituhippejä. Kepu nyt on aina pelannut pelejään valtion rahoilla. Ja tukee täysin kannattamatonta bisnestä.

Ei vittu. Pitää perustaa joku oma puolue. Heteroille suomalaisille.:o

Ens eduskuntavaaleissa ääni menee varmaan taas tuolle Pohjois-Karjalan ääniharavalle, SDP:n Esa Lahtelalle.

Persut eivät kyllä hallitukseen menisi, jolleivat nouse suurimmaksi puolueeksi. Huomattaisiin äkkiä, ettei heillä ole muuta annettavaa kuin milloin minkäkin hallituksen päätöksistä purnaaminen.

Persut eivät kyllä hallitukseen menisi, jolleivat nouse suurimmaksi puolueeksi. Huomattaisiin äkkiä, ettei heillä ole muuta annettavaa kuin milloin minkäkin hallituksen päätöksistä purnaaminen.

Pelkään pahoin samaa, ja sen vuoksi taitaa mun ääni ens vaaleissa mennä kommareille.

Sepä se. Ja lisäksi en oikein pidä tuosta "maahanmuuttokriittisyydestä" ja muusta konservatiivisesta perseilystä eiku persuilusta.

Vihreiden vastustamisen ydin taitaa olla siinä, että se on leimallisesti nuorten hyvinkoulutettujen kaupunkilaisnaisten puolue. Ja sellaistahan pienimulkkuinen, persaukinen ja vähän kaikkea vierastava kansa tuntuu vihaavan sydämensä pohjasta.

Itse en kuulu mihinkään puolueeseen mutta soisin vihreille enemmän päätösvaltaa ja mieluiten kolmen suuremman puolueen kustannuksella.

Vihreiden vastustamisen ydin taitaa olla siinä, että se on leimallisesti nuorten hyvinkoulutettujen kaupunkilaisnaisten puolue. Ja sellaistahan pienimulkkuinen, persaukinen ja vähän kaikkea vierastava kansa tuntuu vihaavan sydämensä pohjasta.

Itse en kuulu mihinkään puolueeseen mutta soisin vihreille enemmän päätösvaltaa ja mieluiten kolmen suuremman puolueen kustannuksella.
En ole tuntenut itseäni citynaiseksi, kun periaatteessa kyllä kannatan heitä...tuo hallitustaipale saanut vaan mielen muuttumaan.

Todella huono. Huimaa, huonovointisuutta, ei näe mitään toisella silmällä ja pitäis ajaa poika Karjaalle, ja siitä edelleen Hankoon.

Voi vittujen kevät...:thumbfh::yuck:

Ajan ihan tsaikkomina eli joustavasti Hankoon.:o

Sees ja puhdistunut. Lopettelen paastoa. Ihan jotenkin tavattoman kiitollinen ja hyvä olo. Jumalanpalvelusta kuuntelen. Kohta ulos syysmyräkkään.

Pääsinpäs perille. Alkumatkasta tuntui ettei näe edes tietä. Yritä nyt siinä sitten väistellä vedellä täyttyneitä uria.:thumbfh:

Loppumatkasta olo koheni.:o