Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jännitystä lienee ollut täälläkin, kun nukkuminen meni ihan 'häneksi'. Jatkuvasti heräilin ja lopulta kolina käytävässä sai luovuttamaan. Otanpa nokoset iltapäivällä ja yritän ensi yönä paremmalla onnella. Nii, että Päevee!

Mieliala on surkea :frown:

Yöunet meni taas ihan vituiks, pelkkää pyörimistä :thumbdown

Venäyttämälläni selällä ei oikein voi edes pyöriä, kun sängyssä asennon vaihtaminen tekee niin pirun kipeää. Mieliala on kuitenkin olosuhteisiin nähden varsin mainio. Meinaa jopa itseänikin naurattaa, kun on housut ja sukat laitettava jalkaan lattialla maaten, kun ei muuten onnistu.

Mieliala on surkea :frown:

Yöunet meni taas ihan vituiks, pelkkää pyörimistä :thumbdown

Hmmm. Mä ymmärtäisin, jos joku toinen olis sanonu ton niinku

Mieliala on loistava :):)

Yöunet meni taas ihan vituiks, ihanaa pyörimistä :thumbup:

Hmmm. Mä ymmärtäisin, jos joku toinen olis sanonu ton niinku

Mieliala on loistava :):)

Yöunet meni taas ihan vituiks, ihanaa pyörimistä :thumbup:
Mietin kyllä tuota sanavalintaa hetken, mutta ei tullut kuvaavampaakaan mieleen. Muutenkin sanat kadoksissa tänään.

Et käynyt hakemassa niitä nappeja, joista mainitsin?

Itselle on ainakin ne sopineet hyvin, ja puolikkaalla nukkuu helposti/nippa nappa 6 tuntia.:ahem:
Sulla oli jotain tsolpi-juttuja, muttei -deemejä? Ihan hyvät napit mulla on, 3kpl punaisella kolmiolla varustettuja nappasin illalla nukkumaan mennessä. Mutta ei se näköjään aina toimi. Vittu. Vituttaa :frown:

Sulla oli jotain tsolpi-juttuja, muttei -deemejä? Ihan hyvät napit mulla on, 3kpl punaisella kolmiolla varustettuja nappasin illalla nukkumaan mennessä. Mutta ei se näköjään aina toimi. Vittu. Vituttaa :frown:

No ei hyvälle vaikuta.:thumbfh:

Panettaa aivan mahdottomasti.

Vähä sama. Oli pikkasen hottis daami tossa kopiokoneella tänään. Hain kahvia siinä ja aattelin etä nopeesti ku haen, ni ehdin näkee viel tulomatkalla. No se just käännähti vastaan - rinnat - katsekontakti - matkan jatkuminen - aivoissa pyörii hedelmäpeli.

Ah..........