Mainio!
Vedin tunnin karvakuulatreenit ja päälle 20 km kuntopyöräilyä!
Onko toi karvakuulatreeni jotain tällaista: Näytä liitetiedosto 10505 vai olenko käsittänyt väärin?Mainio!
Vedin tunnin karvakuulatreenit ja päälle 20 km kuntopyöräilyä!
Onko toi karvakuulatreeni jotain tällaista: Näytä liitetiedosto 10505 vai olenko käsittänyt väärin?
Mieliala on surkea :frown:
Yöunet meni taas ihan vituiks, pelkkää pyörimistä :thumbdown
Onko toi karvakuulatreeni jotain tällaista: Näytä liitetiedosto 10505 vai olenko käsittänyt väärin?
Kokeilisit sheivausta, olis sen jälkeen ehkä vielä kivempaa tuollaiset aktiviteetit!
Vissiin.Nukutko karusellissä?
Mieliala on surkea :frown:
Yöunet meni taas ihan vituiks, pelkkää pyörimistä :thumbdown
Mietin kyllä tuota sanavalintaa hetken, mutta ei tullut kuvaavampaakaan mieleen. Muutenkin sanat kadoksissa tänään.Hmmm. Mä ymmärtäisin, jos joku toinen olis sanonu ton niinku
Mieliala on loistava
Yöunet meni taas ihan vituiks, ihanaa pyörimistä :thumbup:
Vissiin.
Sulla oli jotain tsolpi-juttuja, muttei -deemejä? Ihan hyvät napit mulla on, 3kpl punaisella kolmiolla varustettuja nappasin illalla nukkumaan mennessä. Mutta ei se näköjään aina toimi. Vittu. Vituttaa :frown:Et käynyt hakemassa niitä nappeja, joista mainitsin?
Itselle on ainakin ne sopineet hyvin, ja puolikkaalla nukkuu helposti/nippa nappa 6 tuntia.:ahem:
Sulla oli jotain tsolpi-juttuja, muttei -deemejä? Ihan hyvät napit mulla on, 3kpl punaisella kolmiolla varustettuja nappasin illalla nukkumaan mennessä. Mutta ei se näköjään aina toimi. Vittu. Vituttaa :frown:
Panettaa aivan mahdottomasti.