Mehe Rienarsuo
Lupaavin tulokas
Sulla paljonkin kokemusta?
Innosta, taidosta ja päättäväisyydestä kyllä.
Sulla paljonkin kokemusta?
Innosta, taidosta ja päättäväisyydestä kyllä.
Kumpi osapuoli olit?
Lerppu valahtaisi helposti ulos, siksi sen joutuu salvalla lukitsemaan.Sitä paitsi lerpun sisään ujuttaminen ei varsinaisesti olekaan mitään lastenleikkiä. Kysyy intoa, taitoa ja päättäväisyyttä.
Tekis mieli lyödä itseään. Mieluiten kirveellä.
Tekis mieli lyödä itseään. Mieluiten kirveellä.
En kannata alkuunkaan. Unohtaisit varmasti myös pääsikin kotiin, jollei se olis tiukasti hartioissa kiinni.
Ärsyttävää valita parturia uudessa kaupungissa. No, heitin arvalla yhden, katotaan miten käyp.
Ärsyttävää valita parturia uudessa kaupungissa. No, heitin arvalla yhden, katotaan miten käyp.
Hyvä fiilis, vuoden 'työt' tehty.
Mitä vaaka sanoi vietetyistä joulupyhistä?
Itseltä lähti vajaa kilo pois. Faijalta kaksi.
Kalaa monessa muodossa tuli kyllä syötyä aika lailla.
Mitä vaaka sanoi vietetyistä joulupyhistä?
Itseltä lähti vajaa kilo pois. Faijalta kaksi.
Kalaa monessa muodossa tuli kyllä syötyä aika lailla.
Ei saatanaPäivä pilalla :mad_old:
Kaimalla on vähän vissiin sähköpostiyhteystietonsa sekaisin ja komiasti lävähti sen vaimolleen lähettämiä ja "itselleen" forwardoituja pippelinkuvia sähköpostiohjelman esikatseluruutuun.
Olen jo joskus aiemmin huomauttanut, että tarkistaisi osoitekirjansa, kun aina välillä mulle on tullut sinne mulle kuulumatonta postia, ei tosin mitään rajua kamaa vielä. Nyt vastasin sille, että olisi varmaan jo korkea aika niitä tarkistella...
:nope:
Päivä pilalla :mad_old:
Kaimalla on vähän vissiin sähköpostiyhteystietonsa sekaisin ja komiasti lävähti sen vaimolleen lähettämiä ja "itselleen" forwardoituja pippelinkuvia sähköpostiohjelman esikatseluruutuun.
Olen jo joskus aiemmin huomauttanut, että tarkistaisi osoitekirjansa, kun aina välillä mulle on tullut sinne mulle kuulumatonta postia, ei tosin mitään rajua kamaa vielä. Nyt vastasin sille, että olisi varmaan jo korkea aika niitä tarkistella...
Päivä pilalla :mad_old: