FW08
Registered User of Talent
Saattaa olla että pojan tapaamiset harvenevat keväällä ja loppuvat kokonaan sitten parin vuoden päästä.![]()
Eihän tuo kuullosta ollenkaan oikealta.
Saattaa olla että pojan tapaamiset harvenevat keväällä ja loppuvat kokonaan sitten parin vuoden päästä.![]()
Ei hitto. Voimia:frown:Saattaa olla että pojan tapaamiset harvenevat keväällä ja loppuvat kokonaan sitten parin vuoden päästä.![]()
Ei hitto. Voimia:frown:
Kiukku nousee kyllä joka kerta, kun joululaulun kuulee.. Täytyy vältellä radiota ja televisiota näemmä seuraavat viikot. Töissä korvatulpat sit päähän.
No ei virsiä lukuunottamatta joululauluissa paljoa Jeesuksen syntymän ilotarinaa mukana..enkä nyt tiedä miten kinkku ja kuusi liittyisivät Raamattuun. Käydä polttamassa Turku, niin eipähän tulisi joulurauhaa.Itse tulisin toimeen ihan hyvin ilman joulua. Senhän voisi lakkauttaa näin kirkostaeroamisbuumin aikakautena.
Minulla on varmaan jotain purkautumattomia patoumia ja mörköjä päänupissa, kun joulu vituttaa lauluineen niin paljon.
Käydä polttamassa Turku, niin eipähän tulisi joulurauhaa.
Minulla on varmaan jotain purkautumattomia patoumia ja mörköjä päänupissa, kun joulu vituttaa lauluineen niin paljon.
Sua ahdistaa, kun et päässyt baariin sisälle. Turussa.
Jos käyttäisin hymiöitä, tekisin seuraavan rivin:
![]()
Käytetäänkö tässä hymiöitä siinä merkityksessä kuin Captain Howdy on ne meidät opettanut tuntemaan?
Jos, niin kohtuullinen suoritus.