Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Estäjät pääsevät naruneliöön kokemaan anuspuukon aisteja kutkuttavaa vaikutusta.

Olotila melko juopunut. Pohdin myös, pitäisikö tässä tuntea olevansa homoemo, kun olin kolmen homon kanssa radalla. En kuitenkaan ajatellut tuntea näin. Ei ollut tilanteen kannalta olennaista se. Jos sitä vaikka petiin.

Olotila melko juopunut. Pohdin myös, pitäisikö tässä tuntea olevansa homoemo, kun olin kolmen homon kanssa radalla. En kuitenkaan ajatellut tuntea näin. Ei ollut tilanteen kannalta olennaista se. Jos sitä vaikka petiin.
Mikä siinä Islannissa on, kun kumpikin forumin siellä vaikuttava nainen pyörii vaan homojen seurassa?

Enpä edes muistanut kirjoittaneeni moista viestiä. :o Väärään topikkiinkin taisi mennä. Kivaa oli silti.

Olennaista mielestäni on, että mitä tuolla "kolmen homon kanssa radalla" käytännössä tarkoitetaan. Et oliko kyseessä sellainen junarata + vaunut kera tarjoilijan.

Väsynyt, huikean väsynyt.
Ei kuitenkaa niinq "väsyny väsyny", vaa sillee niinq normisti väsyny.

Ei mitään, jota ei puolen tunnin iltapäiväunet korjaisi.
Sitä ennen täytyy kuitenkin jaksaa odottaa lapsille pöperöt uunista.

Hauko!

Olennaista mielestäni on, että mitä tuolla "kolmen homon kanssa radalla" käytännössä tarkoitetaan. Et oliko kyseessä sellainen junarata + vaunut kera tarjoilijan.
Hölmö, ei Islannissa ole rautateitä!
Kyseessä täytyy siis olla karting-rata! :idea: