Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kateellinen. Töikaveri vaihtaa yksikköä rahakkaampiin tehtäviin. Itsekästä on ajatella notta miksen mä ole se joka ylenee. Pitäisi varmaan olla iloinen toisen puolesta, mutta en kyllä jumalauta osaa.

Kateellinen. Töikaveri vaihtaa yksikköä rahakkaampiin tehtäviin. Itsekästä on ajatella notta miksen mä ole se joka ylenee. Pitäisi varmaan olla iloinen toisen puolesta, mutta en kyllä jumalauta osaa.

Koska kirjoitat työaikanasi F1-forumille.

Hyva fiilis, vedin aika lailla ex tempore suullisen esitelman jossa vertailin yhta islantilaista nobelilla palkittua kirjaa ja sen suomen kaannosta, ja vaikka olin paniikissa niin sita ei kuulemma huomannu yhtaan. :)

Tämä miun elämä käy kyllä pimeäksi. Löysin ylimääräisen X360:n ohjaimen akun laatikosta. Koskaan en oo moista ostanut. Mitä vittua täällä tapahtuu? :confused:

Toisen ohjaimen alkuperäinen paristokotelo löytyi myös! Paristojen kera. Pitää huomenna testata, että onko noissa paristoissa virtaa.

Elämäni yö. Tuliterä akku ja paristot.

Kannattaa juoda ja tutkia laatikoita. :)

Viimeksi muokattu:
Olin aavistuksen verran ihastunu mun eksan kaveriin, jonka kanssa meilla oli melko vakavaa juttua, mutta nyt se nuoleskeli mun silmien edessa mun parhaan kaverin kamppista, ja lahti sen matkaan. Vituttaa.

Olo on onnekas ja kiitollinen.

Hotellissa taas sähkörollaattoriin sidottuja ihmisiä, joilla kaikki raajat remmeillä kiinni ja vielä pääkin toisilla. Kovia sissejä ovat, perkele.

Ollut tässä viime aikoina hiukan sellainen vainoharhaisen paranoidin ja paranoidin vainoharhaisen välimaastossa, kun emännällä on ollut kurkku sen verran kipeä ettei voi oikein puhua. Koko ajan tikittää alitajunnassa, että: "Mitä mää oon tehnyt kun on moinen mykkäkoulu?". Vaikka normaalisti kun jotain epäsoveliasta teen, on reaktio kovastikin äänekäs. Outoa.

Helpottunut, ehkä.
Naispaholainen pyysi anteeksi kaikkia tekosiaan. Vastasin, että pidä tunkkisi ja pistin välit poikki. HÄHÄHÄ!

Helpottunut... ehkä.

Jahas, puhutaan ilmeisesti eri kirjasta? Luulin, että tarkoitit Salka Valkaa, mutta ilmeisesti kyseessä on Harmaa Kivi?

Joo, kyseessa on Lapi harmaan kiven eli Sjálfstætt fólk. Mahtava kirja.

Salka Valkaa aloin lukea mut sit en muista miks en saanu sita loppuun, tais olla liian vaikea tyyli tuolla Laxnessilla.

JPP: Tämmöisillä voi eukkosi merkittävästi parantaa viestintää moisessa tilanteessa.

Soccer%20Cards.jpg

JPP: Tämmöisillä voi eukkosi merkittävästi parantaa viestintää moisessa tilanteessa.

Soccer%20Cards.jpg
Voisi toimia. Paitsi, että en oo kyllä oikeastaan keltaistakaan korttia koskaan saanut, kai? Toi hiljaisuus vaan jotenkin vainoharhaistaa ihmisen...