Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huvittunut, joko mä kirjotin #f1_forum-chatin väärin tai sit mä oon yksin siellä. Ei sillä, että hauskaa olisi.

Nyt on ihan fiilis mieliala.

burb burb burb burb burb burb burb burb burb burb

Ei p**kele tätä lafkaa. En ymmärrä millä avuilla ollaan päästy markkinajohtajaksi.

Asiakasta ei kyllä ainakaan ajatella, vaan sitä että kaikki pitää mennä prosessien mukaan.

Kaks viikkoa vielä jäljellä tätä seinääntuijottelua...

Ei p**kele tätä lafkaa. En ymmärrä millä avuilla ollaan päästy markkinajohtajaksi.

Asiakasta ei kyllä ainakaan ajatella, vaan sitä että kaikki pitää mennä prosessien mukaan.

Kaks viikkoa vielä jäljellä tätä seinääntuijottelua...

Itse tein tänään uudenpelinavauksen meileitse. Nyt odotellaan vastausta ja tehdään taas lisää päätöksiä tulosten perusteella.

Itse tein tänään uudenpelinavauksen meileitse. Nyt odotellaan vastausta ja tehdään taas lisää päätöksiä tulosten perusteella.

Oli muuten älytöntä kun juttelin tuossa tulevan uuden pomoni kanssa. Kaveri on ollut innostavampi ja paremmalla fiiliksellä tämän viikon sisällä kuin vanha esimies koko vuoden aikana.

Tuli ihan epätodellinen olo, kun uusi esimies pisti heti viikon alkuun viestiä jossa toivotti tsemppiä koulutuksiin ja malttia jaksaa vielä vanhassa duunissa.

Itsensä työllistämisessä on hyvät ja huonot puolensa. Pomo on mulkku siinä missä muuallakin, mutta better the dick you know jne.

Työmatka ainakin lyheni: 50km -> 4m

Tuossa entisen esimiehen (siis sen joka irtisanottiin YT:den yhteydessä) kanssa juttelin viime perjantaina olusilla, niin olivat yksikön esimiehen kanssa yhteystuumin jo vajaa vuosi sitten kaavailleet mulle täällä tiiminvetoroolia. Kumma homma, miten asiat YT:den jälkeen sitten muuttui.

Nonni, tasalta sessio edessä esimiehen kanssa. Katotaas mitä nyt irtoaa vai jääkö taas luu käteen.

Nonni, tasalta sessio edessä esimiehen kanssa. Katotaas mitä nyt irtoaa vai jääkö taas luu käteen.

NONNI! Sieltähän se lopultakin projektinvetovastuu napsahti. Aikansa piti säätää ja ajaa asiaa. Tänään/huomenna esimies tekee ilmoituksen tiimille.

HUH HUH! Nyt saa tuulettaa!!!