Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olga
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Emt se oli sen idea. Hauskaa tää on :D
Kunhan pidät silmällä mitä siskosi pääsee lukemaan. Vapaan puolella kun jutut liikkuvat valitettavan paljon K-18 -osastolla. Yhdeksänvuotiaan pitäisi muutenkin käyttää nettiä - varsinkin keskustelufoorumeita - lähinnä aikuisen valvonnassa.

Kunhan pidät silmällä mitä siskosi pääsee lukemaan. Vapaan puolella kun jutut liikkuvat valitettavan paljon K-18 -osastolla. Yhdeksänvuotiaan pitäisi muutenkin käyttää nettiä - varsinkin keskustelufoorumeita - lähinnä aikuisen valvonnassa.

Mulla ei oo kukkahattua enkä ole täti, mutta isosiskon toimesta täysin edesvastuutonta päästää 9-vuotias lapsi tänne.

Antaisin bannin kummallekin. Oikeesti :thumbdown

Eikö kukkahatun kanssa jäädy pää siellä Björkkimaassa?

Mulla ei oo kukkahattua enkä ole täti, mutta isosiskon toimesta täysin edesvastuutonta päästää 9-vuotias lapsi tänne.

Antaisin bannin kummallekin. Oikeesti :thumbdown

Eikö kukkahatun kanssa jäädy pää siellä Björkkimaassa?
Poistin kukkahattutätimaininnan, koska hetken harkinnan jälkeen totesin mielipiteeni perustuvan puhtaasti objektiiviseen järkiajatteluun. ;)

Mutta joo. Kyllä tässä tilanteessa melkein tekisi mieli huutaa jo modet paikalle.

Jos siskosi haluaisi lähteä ajamaan autolla, auttaisitko?

Olet itse monta kertaa kauhistellut sitä, kuinka rumia täällä puhutaan. Siitä huolimatta tuot tänne yhdeksänvuotiaan siskosi vain koska hän haluaa?

Noku anteeksi Voin mä sen poiski täältä pitää jos pitää numero tästä nostaa.