Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Mieliala on erittäin hyvä. Purin ja kokosin erään laitteen, jota tuttavapiiri on varoittanut purkamasta, koska sitä ei kuulemma ilman ammattilaisen apua saa kootttua. Sain koottua, mutta siihen meni yli 2 tuntia ja meinas usko omiin kykyihin loppua; välillä piti jopa vähän googlella etsiä videota vastaavasta toimenpiteestä, että ihanko oikeesti tuo osa pitäs tunkea tuohon...eihän se mene siihen kuin väkivalloin :D
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Runar ja Kyllikki sanoi:
Mieliala on erittäin hyvä. Purin ja kokosin erään laitteen, jota tuttavapiiri on varoittanut purkamasta, koska sitä ei kuulemma ilman ammattilaisen apua saa kootttua. Sain koottua, mutta siihen meni yli 2 tuntia ja meinas usko omiin kykyihin loppua; välillä piti jopa vähän googlella etsiä videota vastaavasta toimenpiteestä, että ihanko oikeesti tuo osa pitäs tunkea tuohon...eihän se mene siihen kuin väkivalloin :D
Ai tämän? Joo, mä olin kans ihan kusessa ton kanssa kerran.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Mieliala kokolailla korkealla!
Näpräilen tätä uutta mäkkiä ja asentelen ohjelmia!!

On tää nii–in hieno!!!!
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
burb sanoi:
Ai tämän? Joo, mä olin kans ihan kusessa ton kanssa kerran.
No sähän muiden muassa siitä nimenomaan privalla varoitit, että ei kannata purkaa kun ei saa kasaan ilman ammattiapua!! Hienotunteisuussyistä en maininnut sun ja "muutaman muun" asiasta varoittaneen nimeä julkisesti.

Ps. Oikeesti siinä kokoamisessa meni yli 5 tuntia, mutta en kehdannut laittaa totuutta vaan kaunistelin vähän tuota aikamäärää. :eek:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Just toi lehmä muuten oli se vaikein kohta. Ei millään meinannut mennä paikalleen. Onneks sain sen sitten kun otin käyttöön hienomekaanikon ruuvimeisselin ja pihdit sekä suurennuslasin ja hyvän kohdevalon.
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Runar ja Kyllikki sanoi:
Just toi lehmä muuten oli se vaikein kohta. Ei millään meinannut mennä paikalleen. Onneks sain sen sitten kun otin käyttöön hienomekaanikon ruuvimeisselin ja pihdit sekä suurennuslasin ja hyvän kohdevalon.
Puukolla sen olis saanut kerralla muotoiltua jos ei muuten olis sopinu. Mitä sitä turhaan niitä ylimääräsiä työkaluija kuluttamaan.
 

Miguel

beagle
Liittynyt
20.2.2003
Viestit
21803
Sijainti
West highland
Mulla tekee tiukkaa taas noiden sokkeloiden kanssa. Mun 3D hahmotus on paljon vahvempi kuin 2D. :thumbfh:

 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Miguel sanoi:
Mulla tekee tiukkaa taas noiden sokkeloiden kanssa. Mun 3D hahmotus on paljon vahvempi kuin 2D. :thumbfh:

Mä jätin just ton saman sokkelon kesken kun meni hermo 2 viikon yrittämisen jälkeen. Ei vaan osannut. :mad: Vieläkin tulee kiukku kun muistelen. :jaska: :jaska:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Micael sanoi:
Puukolla sen olis saanut kerralla muotoiltua jos ei muuten olis sopinu. Mitä sitä turhaan niitä ylimääräsiä työkaluija kuluttamaan.
Mut sit ois jääny hännän kohdalle semmonen tyhjä kohta ja kaikki ois heti hiffannut että jätkä on fuskannut kootessa!!
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Runar ja Kyllikki sanoi:
Mut sit ois jääny hännän kohdalle semmonen tyhjä kohta ja kaikki ois heti hiffannut että jätkä on fuskannut kootessa!!
Leikkaa ja liimaa, ainahan sitä jostain siihen sen varaosan kehittää.
 
Ylös