Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Loistava fiilis..

Mulle tuli työtarjous, mutta hylkäsin sen ja päätin jatkaa nykyisessä duunissa. Samalla sain merkittävän palkankorotuksen (~16%). :ahem: :ahem:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Jacques sanoi:
Loistava fiilis..

Mulle tuli työtarjous, mutta hylkäsin sen ja päätin jatkaa nykyisessä duunissa. Samalla sain merkittävän palkankorotuksen (~16%). :ahem: :ahem:
Aika hyvä korotus. :thumbup:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Sam sanoi:
Riippuu lähtötasosta.
No niin no, tietysti, mutta tsekkasin mitä se omaan palkkaani olisi vaikuttanut ja olisin ollut kovin ilahtunut. Jacqueksella on sitäpaitsi luultavasti isompi kuin mulla.

Siis palkka!
 

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
burb sanoi:
No niin no, tietysti, mutta tsekkasin mitä se omaan palkkaani olisi vaikuttanut ja olisin ollut kovin ilahtunut.
Joo, katoin itsekin. Viimeksi noin suuria palkankorotuksia saanut markka-aikaan... :rolleyes:
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Vähän tuntuu siltä, että kuumetta alkais pukkaamaan. :thumbfh:
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Morkkistelu jatkuu. Nyt on vaan jotenkin kaikki väärin,ja mä käyttäydyn huonosti. Ja sitten hetken päästä ymmärrän taas hävetä käytöstäni. Tunnen itseni Huonoksi ihmiseksi. Pelkään, että kaikki on (tai menee) niin sotkuun, ettei sitä takkua selvitetä kuin saksilla.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Juskanen sanoi:
Morkkistelu jatkuu. Nyt on vaan jotenkin kaikki väärin,ja mä käyttäydyn huonosti. Ja sitten hetken päästä ymmärrän taas hävetä käytöstäni. Tunnen itseni Huonoksi ihmiseksi. Pelkään, että kaikki on (tai menee) niin sotkuun, ettei sitä takkua selvitetä kuin saksilla.
Tuosta tulee niin pahoja mielikuvia, että toivon jotain muuta ratkaisumallia. :frown:
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Juskanen sanoi:
Nyt on aika kiva olo :) Tentti ohi, ja meni vissiin ihan ok. Pitäis mennä läpi kyllä.
Jee, tenttitulokset tuli! Olen nyt sertifioitu :ahem: Kieltämättä piristi mieltä :thumbup:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Otettiin vähän työkav... siis työvihollisen kanssa yhteen, silleen lievästi.
Mun täytyy vielä hioa mun itkuraivaria ja martyyriutta, ylenkatsova kukkoilu onnistuu kyllä.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Nyt on aika ankeat fiilikset. Jotenkin tosi paljon tullut huonoja uutisia viime päivinä... eroja, kuolema, todella vakava loukkaantuminen... Joskus on vaikea uskoa elämään :frown:
 
Ylös