Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
kouvotsvoni sanoi:
Kai sä odotat taas sydän syrjällään
Olenko mä sairaslomalla kännissä
Känni se vaan kohottaa mielialaa minulla. Vituttaa lähinnä 3 eri puljun toiminta ja pesukoneen hankinta noitten kolmen takia, mutta paskaakos tässä oikeastaan, kun hengissä ollaan ja elämä edessä.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
lfb sanoi:
Aika jees, huomenna olisi pari työhaastattelua, toivottavasti kelpaan jommallekummalle.
mulla on taas päinvastainen tilanne.. Kaksi työpaikkaa, nykyinen ja eräs toinen.. Pitäis päättää jatkanko nykyisessä vai siirrynkö uuteen.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Ei oo kiva olo. Haluisin jäädä peiton alle ja kuolla sinne. Joo, en ole vielä noussut sängystä... onks pakko jos ei haluu?

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Juskanen sanoi:
Ei oo kiva olo. Haluisin jäädä peiton alle ja kuolla sinne. Joo, en ole vielä noussut sängystä... onks pakko jos ei haluu?
voi juskista! taa on yks paiva monista. ajattelehan vaikka teidan treffeja ja yrita piristya. tee hyva aamiainen ja laita hyvaa musaa. kylla se siita taas. voimia.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Piristyin jopa vähän, kun näin kaverin laittaman kesällä otetun kuvan Kaisaniemestä. Se oli kiva päivä. Ensin lojuttiin tuntikausia Hietsussa ja sit illalla istuskeltiin poikien kanssa Kaisaniemessä. Silloin oli helle:ahem: Toinen mikä piristi, oli kaverin kertoma käytännön pila toiselle kaverille. Pojat on poikia... :D

Kyllä tää tästä. Voisin vaikka kohta harkita sängystä nousemista.

Örfil

Guest
Juskanen sanoi:
Mistä moinen paha olo?

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Jussi sanoi:
Mistä moinen paha olo?
Ihan itse ja omalla käytöksellä aiheutettua. Eli morkkis on ihan ansaittua. Tunnen itseni huonoksi ihmiseksi ja vieläpä v**un typeräksi. Kai tää tästä...

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Juskanen sanoi:
Ihan itse ja omalla käytöksellä aiheutettua. Eli morkkis on ihan ansaittua. Tunnen itseni huonoksi ihmiseksi ja vieläpä v**un typeräksi. Kai tää tästä...
Jos se on itse aiheutettua, niin kai sen voi korjata? Et sä nyt niin peruuttamattomia hölmöjä oo voinu tehdä. Luuri käteen ja anteekseja ulos. Kyäsesiitä.

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Mehe Rienarsuo sanoi:
Jos se on itse aiheutettua, niin kai sen voi korjata? Et sä nyt niin peruuttamattomia hölmöjä oo voinu tehdä. Luuri käteen ja anteekseja ulos. Kyäsesiitä.
Ni. Yrittänyt olen kyllä.Olen vaan ihan helvetin huono paikkaileen. Mieliala on sanalla sanottuna surkea.

Pääsin muuten jo hetkeksi sängystä ylös, mutta vaivuin takaisin... Pitäis reipastua ja pukee päälle ja juoda aamukahvi. Ei vaan kiinnosta.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Juskanen sanoi:
Ni. Yrittänyt olen kyllä.Olen vaan ihan helvetin huono paikkaileen. Mieliala on sanalla sanottuna surkea.

Pääsin muuten jo hetkeksi sängystä ylös, mutta vaivuin takaisin... Pitäis reipastua ja pukee päälle ja juoda aamukahvi. Ei vaan kiinnosta.
nyt RYHDISTAYDY NAINEN! kimpsut niskaan ja tekemaan jotain mukavaa. illalla anteeksi pyyntoa kehiin. se siita. :eek:

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Juskanen sanoi:
Sita ollaan kayty kapakassa ja vieraissa miehissa. Asiameininki. Peittoa vaan korville. Kylla se poliisi ja ulosottomies sielta tulee viela kolkuttamaan.

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Pankkiiri soitti ja yritti pitää minut asiakkaanaan siinä onnistumatta.

Aloitti puhelun: "Mulla on ollut sinun numerosi hukassa, mutta piti kyllä tässä soitella ja keskustella eräistä asioista..."

Örfil

Guest
Juskanen sanoi:

Sä olet sä ja tehty mikä tehty. Päästä irti, ei se itseruoskinnalla enää parane.

Nyt on uusi päivä ja hae vaikka hyvä leffa vuokraamosta ja katsele se itseäsi hemmotellaksesi :)

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Kiitos tsemppauksesta. Hain itselleni nuorta (tarkalleen ottean 7-vuotiasta) miesseuraa. Nyt tiskaan ja sitten laitan meille oikein hyvää ruokaa :ahem: Kyllä se tästä. Ei se haittaa, jos välillä on typerä? Eihän? Elämä jatkuu?