Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Vähän jännittää, kun pitäisi taas tavata pelottavan paljon uusia ihmisiä...

Bobakki sanoi:
Kolmosta odotin ja nelosen sain. Gradua en uskalla edes ajatella, tästäkin tuli leijonanosa tehtyä neljän yön aikana.
Etkös sä muutenkin nuku päivät ja valvo yöt? Tuo olisi siis sama, kuin jos normaali ihminen olisi käyttänyt siihen 4 päivää. ;)
Onnea nyt vielä uudestaankin. :)
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
lara sanoi:
Mennäänkös sitä jonku sulhas ehdokin luo vai hä? :)
Poikaystävä sai ammattitutkinnon suoritetuksi, ja hänen pikkusiskonsa valmistui tässä tradenomiksi, joten oli pienet juhlan poikaset.

Ihan hengissä selvisin, vaikka edelleenkin jännittää kertoa ihmisille, että minä se vasta valkolakkia yritän saada...
 
Viimeksi muokattu:

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Epätoivon partaalla. Nukuin TODELLA huonosti, näin pahoja unia sen vähän mitä nukuin. Töissä on aika rankka tilanne. En tiedä miten mä selviän tästä päivästä... :frown:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Juskanen sanoi:
Epätoivon partaalla. Nukuin TODELLA huonosti, näin pahoja unia sen vähän mitä nukuin. Töissä on aika rankka tilanne. En tiedä miten mä selviän tästä päivästä... :frown:
Lopeta joupottelu nyt, niin illaksi jo selviää!:ahem:
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Olen erittäin kiukkuinen (lähinnä suomalaiselle sosiaaliturvalle). Lähetin äsken postia Kelalle ja paikalliselle (Hausjärvi) kansanedustajalle. :mad:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Formulanomi sanoi:
Olen erittäin kiukkuinen (lähinnä suomalaiselle sosiaaliturvalle). Lähetin äsken postia Kelalle ja paikalliselle (Hausjärvi) kansanedustajalle. :mad:
No hyvä kun sentään teet jotain etkä vaan itseksesi jupise noita. Niinkuin suurin osa suomalaisista tekee. Kauhee narina, mutta sitten ei uskalleta tehdä asialle mitään.:thumbup:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Formulanomi sanoi:
Taidat olla noppiksen kaksoisnikki (etkä siis AJ:n, Jussin jne.). ;)
En voi olla Noppiksen kakkonen, jos lara kerran jo on. Eli olisin silloin Noppiksen 'Jussi', eli kolmoisnikki.:ahem:

Aika 'epäilytettävästi' sä kirjoitit Noppiksen pienellä. Ettet vaan ole laran 'ykkönen'???:doubtful:
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Juskanen sanoi:
En tiedä miten mä selviän tästä päivästä...
Selvisin työpäivästä yllättävän vähin vammoin, parilla mustelmalla (Juuh, kaaduin taas). Ja kotiinpäästyä sain mielenparannusta niin, että nyt on olo kuin eri ihmisellä :thumbup:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Juskanen sanoi:
Selvisin työpäivästä yllättävän vähin vammoin, parilla mustelmalla (Juuh, kaaduin taas). Ja kotiinpäästyä sain mielenparannusta niin, että nyt on olo kuin eri ihmisellä :thumbup:
Näin siinä useimmiten käy.:ahem:
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
Hyvin iloinen. Naapurini tuossa pyysi äsken saunan jälkeen shamppanjalle; oli kosinut kihlattuaan ja häät ovat kuulemma koivun kukinnan aikaan. :thumbup: :alppu:
 
Ylös