Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
kouvotsvoni sanoi:
Pieksämäelle tulee Ideapark. Ne meinaa oikeasti näemmä väkipakolla tehdä turhasta kaupungista edes keskiverron.
Niinhän nuo eilisen päivän hehkutti paikallisradiossa. Varkautelaiset ihan täpinöissään, kun nyt kylästä lyötyy vain 2 kenkäkauppaa.:eek:
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Yllättävän hyvä mieli tänään. Eiliseen verrattuna suorastaan loistava :ahem: Kiitos siitä kuuluu eräälle henkilölle, joka eilen pelasti mun päivän ja näemmä vielä toisenkin :thumbup:
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Moe Szyslak sanoi:
No hyvä kun sentään teet jotain etkä vaan itseksesi jupise noita. Niinkuin suurin osa suomalaisista tekee. Kauhee narina, mutta sitten ei uskalleta tehdä asialle mitään.:thumbup:
Kansanedustajalta tulikin vastaus. Ihan fiksu vastaus (vaikka onkin "sun puolueesta"...:mad: ) ja hyvä, että ylipäätään vastasi ja näinkin nopeasti.

Pitäisi tehdä vielä tarkempi kuvaus tilanteesta ja tämä kansanedustaja veisi kuvauksen työryhmän käsittelyyn (sosiaaliturvan uudistaminen) esimerkiksi ongelmista.
 

Archie

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
13050
Aika hiljaiseksi vetää. On nimittäin kurkku niin kipeä ettei puhe lähde. Tosin eipä tässä ole paljon mitään sanottavaakaan.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Hyvin tehty!

Voi jee, että olen tyytyväinen siihen, mitä olen saanut tänään aikaan.
Enpä olisi itsestäni uskonut. :) :thumbup:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Mediaprofeetta sanoi:
Pitkästynyt!!!! Alkais jo ne formulat nii!!!
Moottoriurheilun historiaa...Autoarkisto...vai mikähän se nyt oli? Kuitenkin Maxilta nauhotettua ohjelmaa kattelin ja 50-luvun formulat posottivat puoli tuntia. Hienoa katseltavaa:ahem:
 
Ylös