Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
kouvotsvoni sanoi:
Pieksämäelle tulee Ideapark. Ne meinaa oikeasti näemmä väkipakolla tehdä turhasta kaupungista edes keskiverron.
Niinhän nuo eilisen päivän hehkutti paikallisradiossa. Varkautelaiset ihan täpinöissään, kun nyt kylästä lyötyy vain 2 kenkäkauppaa.:eek:

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Yllättävän hyvä mieli tänään. Eiliseen verrattuna suorastaan loistava :ahem: Kiitos siitä kuuluu eräälle henkilölle, joka eilen pelasti mun päivän ja näemmä vielä toisenkin :thumbup:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Moe Szyslak sanoi:
No hyvä kun sentään teet jotain etkä vaan itseksesi jupise noita. Niinkuin suurin osa suomalaisista tekee. Kauhee narina, mutta sitten ei uskalleta tehdä asialle mitään.:thumbup:
Kansanedustajalta tulikin vastaus. Ihan fiksu vastaus (vaikka onkin "sun puolueesta"...:mad: ) ja hyvä, että ylipäätään vastasi ja näinkin nopeasti.

Pitäisi tehdä vielä tarkempi kuvaus tilanteesta ja tämä kansanedustaja veisi kuvauksen työryhmän käsittelyyn (sosiaaliturvan uudistaminen) esimerkiksi ongelmista.

Archie

Well-known member
Aika hiljaiseksi vetää. On nimittäin kurkku niin kipeä ettei puhe lähde. Tosin eipä tässä ole paljon mitään sanottavaakaan.

Olga

hiljaisuus
Hyvin tehty!

Voi jee, että olen tyytyväinen siihen, mitä olen saanut tänään aikaan.
Enpä olisi itsestäni uskonut. :) :thumbup:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Mediaprofeetta sanoi:
Pitkästynyt!!!! Alkais jo ne formulat nii!!!
Moottoriurheilun historiaa...Autoarkisto...vai mikähän se nyt oli? Kuitenkin Maxilta nauhotettua ohjelmaa kattelin ja 50-luvun formulat posottivat puoli tuntia. Hienoa katseltavaa:ahem:

Olga

hiljaisuus
Oikein on hyvä mieli. :) Hymiöllä on alkuperäinen merkityksensä.

Olga

hiljaisuus
Captain Howdy sanoi:
Eipäs nyt virnuilla siellä. Vielä muutama minuutti ja olet sankari! Onnittelut ja lahjat kuittaat :) varmaankin siellä toisessa toikissa. :wink: