Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

Örfil

Guest
Pitkä viikonloppu luvassa - kaikenlainen vitutus on kielletty! :) :ahem:
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Itsehän aion Keravalle tuossa lauantaina aika-ajojen jälkeen. Toinen Ruåttin veli suvainnut saapua kotimaan kamaralle, joten pakkohan sitä on käydä morjestamassa, niin harvoin lopulta nähdään. Ja siskon poppookin kerääntyy paikalle, eli tupa tulee olemaan täynnänsä.. saas nähdä miten mahdutaan.

Ja äitee kokkaa taas niin varsin mainiot murkinat :ahem:

edit: just one downside in all this: tarttee tyytyä kisan osalta jälkilähetykseen koska ei siellä ole maxipakettia.. :dunno:
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
toleranssisiipi sanoi:
Itse ajattelin puksutella junalla, joka olis perillä 15.43, mikäli ompi aikataulussaan.
Minä olen jo kaksi tuntia aiemmin. Hauskaa Kuopion reissua kuitenkin :thumbup:

p.s. Ja perjantai-iltana Petosella Street Barissa Stam1na! \o/
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Vituttaa muutto. Purin just kirjahyllyn ja sängyn. Nyt jo selkään sattuu, saatana. Ja huomenna on vasta se päivä, jolloin noita kamoja kannetaan. Kolmanteen kerrokseen kapeiden kierreportaiden kautta. Saatanan saatana.
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Oikeastaan olin aika tyytyväinen itseeni, että sain värkättyä eräällä tilalla ison rakentamisen ajan ( 3 vuoden aikana ) budjetti ja kassasaldo-lasktentataulukon!:p Ihan alkeellisia perusperusperusjuttuja olen tehnut joskus. Vaikka melko karkea on ( 15 alvillista vientä + 8 alvitonta vientä jokaiseen ajankohtaan ), niin taulukko jopa toimi!:eek!:
Eli lähinnä näyttää diagrammina ja lukuina kassan riittävyyden ajankohdittain,
tuloina varattu oma etukäteisrahoitus, lainojen nostot, avustukset + oma tulorahoitus ja vuosittaiset ALV-palautukset.

Virallinen kustannusrvio kun on ALViton ja tässä tapauksessa tila meinaa pysyä vuosimenettelyssä, niin se 22 %;n ALV kuitenkin meinaa rutkasti n miljoonan euron menoissa, vaikka osa menoista on ALVIttomia.

Nyt vaan hieman kyrsii, taitaa olla jotain häikkää tällä koneella! Oisko versioissa Excel 2003 ja 2007 sen verran eroja.:mad: Pitänee viilailla vielä---
 
Viimeksi muokattu:

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Captain Howdy sanoi:
Vituttaa muutto. Purin just kirjahyllyn ja sängyn. Nyt jo selkään sattuu, saatana. Ja huomenna on vasta se päivä, jolloin noita kamoja kannetaan. Kolmanteen kerrokseen kapeiden kierreportaiden kautta. Saatanan saatana.
Jos tarviit muuttoapua niin... tota noin eiku just soi puhelin ja mulla on just nyt juurihoito ja tuotanoinniin ratikka oottaa pakko mennä siis niinku vesi kiehuu ja täytyy häippästä. Mut ehkä ens kerralla sit, eiksjuu.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Captain Howdy sanoi:
Vituttaa muutto. Purin just kirjahyllyn ja sängyn. Nyt jo selkään sattuu, saatana. Ja huomenna on vasta se päivä, jolloin noita kamoja kannetaan. Kolmanteen kerrokseen kapeiden kierreportaiden kautta. Saatanan saatana.
Muutot o perseestä. Toki tulisin mielelläni talkoisiin, mutta oon viälä täällä maalla perkeles. Mutta muuttokaljat voit toki tarjota kesällä Kalliossa. Sovittu juttu, eiks je.
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
312T4 sanoi:
Ei muuten ole, joten tiedossa on vappu lyhyen kaavan mukaan:D
No varmaankin sillon perjantaina saattapi olla, että tulee poissaoloja, opettajillakin.:D

Täällä taitaa ainakin amislaisilla olla se perjantai vapaa, ja joillakin peruskouluilla, jotka on tehneet sen etukäteen sisään.
 

312T4

Lehtori
Liittynyt
2.2.2004
Viestit
14346
Sijainti
Chateau Latour 1982!!!
Micael sanoi:
No varmaankin sillon perjantaina saattapi olla, että tulee poissaoloja, opettajillakin.:D

Täällä taitaa ainakin amislaisilla olla se perjantai vapaa, ja joillakin peruskouluilla, jotka on tehneet sen etukäteen sisään.
No ensi lukuvuosi alkaa onneksi vasta 11.8.2008:ahem:
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Mieliala on kohtuullisen innostunut. Perjantaina kelkkasafari odottaa pitkästä aikaa. Edellisestä on vuosia. Kakstahtien öljynkäry tuntuu jo nokassa.
 
Ylös