Mielialasi ja päällimmäinen tunteesi just nyt?

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Knoukkari sanoi:
No on täällä muutama hahmo jolle luottasin raivaussahan tai kirveen käteen mun työmaalla... tai ehkä Vesku joutus tekeen sittenkin kahden miehen työt. :D Kh-nördejä en päästäis lähellekään tellinkejä, mutta jos niille löis leikkilapiot käteen, jääpallikypärät päähän ja käskis tyhjentää pihan lumesta niin eivät ainakaan pahasti itseään teloisi. :eek:
Vaikka mä en itseäni tuohon kh-nörd-kategoriaan laittaisikaan niin ehkä mulle olis just sopiva homma toi lumen leikkilapiointi. Joskus olen jotain kevyttä metsänhoitoa suorittanut mutta se oli kyllä amatoorin puuhastelua. Sitä paitsi mähän en metsään mene jos siellä on hyttysiä tai sataa vettä tai väsyttää tai ...
 

jupla

Well-known member
Liittynyt
30.6.2005
Viestit
12416
Sijainti
Kurjala
burb sanoi:
Vaikka mä en itseäni tuohon kh-nörd-kategoriaan laittaisikaan niin ehkä mulle olis just sopiva homma toi lumen leikkilapiointi. Joskus olen jotain kevyttä metsänhoitoa suorittanut mutta se oli kyllä amatoorin puuhastelua. Sitä paitsi mähän en metsään mene jos siellä on hyttysiä tai sataa vettä tai väsyttää tai ...
Jos puita kaataa, pitää varoa enttejä. Se opetettiin metsähommissa jo 80-luvulla :ahem:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
jupla sanoi:
Jos puita kaataa, pitää varoa enttejä. Se opetettiin metsähommissa jo 80-luvulla :ahem:
Mä en usko että enttejä on oikeasti Suomen metsissä, sen verran olen kuitenkin samoillut Kainuun korvessakin että olis varmasti joku entti tullut vastaan jos niitä olisi.
Yhden hobitin olen nähnyt mutta olin niin kännissä että se olen ihan hyvin voinut olla minä itse.
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17752
Sijainti
East of Eden
burb sanoi:
Mä en usko että enttejä on oikeasti Suomen metsissä, sen verran olen kuitenkin samoillut Kainuun korvessakin että olis varmasti joku entti tullut vastaan jos niitä olisi.
Yhden hobitin olen nähnyt mutta olin niin kännissä että se olen ihan hyvin voinut olla minä itse.
Onhan meillä Menninkäisiä ja Maahisiakin, mutta ne on kesyjä.
 

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Paska olo. Yskittää ja nenästä valuu verensekaista limaa ja joitain sattumia. :thumbdown
 

Örfil

Guest
Komppaan. Kurkku on kipeä, päätä ja jäseniä särkee ja kahvikin maistuu ihan kuspissalta.

Pari tuntia kun vielä jaksaisi vääntää niin sitten kotiin pehkuihin :(
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Mieliala kohosi käytyäni katsomassa kemian alustavat yo-pisteet. Koulun parhaat pisteet, 45. :D Saattavat hiukan laskea, mutta ällä on kyllä mahdollinen...
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
S.A sanoi:
Mieliala kohosi käytyäni katsomassa kemian alustavat yo-pisteet. Koulun parhaat pisteet, 45. :D Saattavat hiukan laskea, mutta ällä on kyllä mahdollinen...
Hieno homma! :thumbup:
 

Örfil

Guest
S.A sanoi:
Mieliala kohosi käytyäni katsomassa kemian alustavat yo-pisteet. Koulun parhaat pisteet, 45. :D Saattavat hiukan laskea, mutta ällä on kyllä mahdollinen...
Ootas vorssan kisaa, kyllä siellä ällät näytetään :D ;)

Congrats!
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Ihan saatanallinen pan... s. Soon tää kevätaurinko ja kun hikoilee halkohommissa päivän niin illaksi riittää yks lahkeeseenkin.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Moe Szyslak sanoi:
Mulla olis clapisircceli, notta tuostakin vaivasta kyllä pääsee....:rolleyes:
Mää luin ensin jotta joku veneerinen tauti mutta solikin vaan noita apuvempaimia, joihin mää en koske. Moottorisaha ja kirves riittää mulle, tallin ovet auki ja radio vielä soimaan niin jo kelpaa rantteella heilua.
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
S.A sanoi:
Mieliala kohosi käytyäni katsomassa kemian alustavat yo-pisteet. Koulun parhaat pisteet, 45. :D Saattavat hiukan laskea, mutta ällä on kyllä mahdollinen...
:thumbup:
EIpä tarvinne jäädä puistokemistiksi! :p
 

Örfil

Guest
Saamari, kuumeen se sitten pukkas. Eli just nyt swiduddaa. kun olis ollut kiire viikko töissä :(
 
Ylös